خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خرم‌آباد؛

کشف سوخت قاچاق در خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۷۸

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کشف یک هزار و ۹۸۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کشف یک هزار و ۹۸۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ حسین نجفی گفت‌: ماموران انتظامی پاسگاه آبسرده، حین گشت در گردنه " مله‌تخت " به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی افزود‌: در بازرسی از وانت نیسان یک هزار و ۹۸۰ لیتر نفت سفید غیر مجاز کشف و ضبط شد.

نجفی اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

خالی کردن صندوق صدقات در پوشش مامور کمیته امداد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۲ سارق صندوق صدقات که خود را مامور کمیته امداد معرفی کرده بودند در روستاهای اطراف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه های زاغه و رازان خرم‌آباد‌، در پی اعلام این که ۲ نفر مشکوک در روستای " رنگرزان " و نقاط اطراف که خود را مامور کمیته امداد معرفی کرده و اقدام به سرقت و خالی کردن وجه نقد صندوق صدقات می‌کردند‌، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود‌: ماموران با تحقیقات گسترده دو سارق را در روستاهای اطراف زاغه و رازان شناسائی و دستگیر کردند.
نجفی اظهار داشت: سارقان در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرده و یک کیسه وجه نقد از آنان کشف و ضبط شد‌.

پلیس به دنبال سطح مطلوب رضایتمندی مردم است

فرمانده انتظامی استان لرستان در آیین افتتاحیه همایش ۳ روزه " استاندارد‌سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس استان " با بیان این که پلیس به دنبال سطح مطلوب رضایتمندی مردم است‌، هدف از برگزاری این قبیل همایش‌ها را افزایش آگاهی و خدمت‌گذاری بهتر و رضایت مندی مردم دانست.

سردار محمد قنبری در این همایش که دکتر " محمدحسین الیاسی " مشاور فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران‌، " سعید رازانی " دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد‌، مسوولان و کارکنان انتظامی استان نیز حضور داشتند‌، با اشاره به سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستانسخنان گهر بار امام علی(ع) که فرمود هیچ‌گاه خود را به مردم تحمیل نکنید که امیر آنان هستید‌، بلکه شما خدمتگذار مردم می‌باشید‌، اظهار داشت: هدف ما ارتباط سازنده و هدفمند با رعایت حقوق شهروندی در جامعه و تامین امنیت و آرامش توام با احترام برای مردم است.

وی با بیان این که راه‌اندازی ۱۹۷ با هدف پاسخگو بودن پلیس به مطالبات مردم می‌باشد‌، صداقت و بی منت بودن ماموریت‌ها به عنوان خواسته و انتظار مردم از این مجموعه است‌، گفت: ناجا با مد نظر قراردان این اصول و همراه کردن آنان با رفتار منطقی و مناسب به عنوان چراغ راه در مسیر خدمت‌رسانی و تأمین امنیت و آرامش در جامعه بهره می‌گیرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد‌: با وجود نیروهای صادق و تلاشگر این‌گونه همایش ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و سازماندهی شوند که همه کارکنان با رفتار اصولی و سنجیده خود الگویی شایسته برای نظام و انقلاب باشند.

قنبری خاطر‌نشان کرد‌: اگر امروز شاهد استقرار امنیت پایدار در کشور هستیم به برکت خون پاک شهیدان و ایثارگری رزمندگان و جانبازان است و تلاش همه ما رسیدن به اهداف متعالی این عزیزان است.

۱۸۲هزار نخ سیگار قاچاق در پژو ۴۰۵

فردی که ۱۸۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق را به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ حمل می‌کرد توسط ماموران انتظامی شهرستان بروجرد دستگیر شد.

سرهنگ علی‌رضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای مبارزه با کالای قاجاق ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت در سطح شهر به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: ماموارن در بازرسی از ۴۰۵ تعداد ۱۸۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

دلیری عنوان داشت: محموله مکشوفه همراه راننده دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شد.

پراید با ۱۴۳ فقره تخلف توقیف شد

یک دستگاه سواری پراید با ۱۴۳ فقره تخلف حادثه ساز و ۴۰۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال خلافی توسط پلیس راه استان لرستان توقیف شد.

سرهنگ دالوند سرپرست پلیس راه لرستان در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، یک دستگاه سواری پراید توسط ماموران پلیس راه استان توقیف شد.

وی خاطر‌نشان کرد: خودرو مذکور با ۱۴۳فقره تخلف حادثه‌ساز و مبلغ ۴۰۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال خلافی روانه پارکینگ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز