خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان؛

پروژه‌های عمرانی ورزشی در لرستان، غیرفعال و یا نیمه‌تعطیل هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۵۲

عمده فضاهای عمرانی با اشکالاتی در این استان مواجه هستند به گونه‌ای که پروژه‌های عمرانی ورزشی در این استان، غیرفعال و یا نیمه‌تعطیل هستند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: عمده فضاهای عمرانی با اشکالاتی در این استان مواجه هستند به گونه‌ای که پروژه‌های عمرانی ورزشی در این استان، غیرفعال و یا نیمه‌تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، علی‌یاور عزیزپورفرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: در دهه فجر امسال سه سالن ورزشی روستایی شامل سالن نوروز روستای رازان و هلوش پلدختر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به استخر سرپوشیده کوهدشت، خاطرنشان کرد: این استخر در بد‌ترین کیفیت ممکن به کار خود ادامه داده است، اما ما توانسته‌ایم با جذب یک خیر و کمک ۴۰ میلیونی آن، استخر سرپوشیده کوهدشت را از این حالت متوقف و همه معایب آن را مانند سقف، مشکلات فاضلابی و… را به صورت استاندارد در بیاوریم.

این مسئول یادآور شد: استخر کوهدشت فرصت‌های زیادی را برای این شهر به وجود آورده است و تیم‌های شهرستانی می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند.

عزیزپورفرد با اشاره به اینکه یکی از اقدامات ما ساخت سالن ورزشی نورآباد بوده است، گفت: متأسفانه به دلیل اینکه این پروژه بر روی یک تپه قرار دارد، امکان آبرسانی به آن مشکل است و همین امر موجب شده از ظرفیت این سالن به خوبی استفاده نشود که این عوامل توانسته است مشکلاتی برای ورزش لرستان به وجود بیاورد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: این سازمان یکی از سازمان‌های بدهکار به فروشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها و… است، به گونه‌ای که زمانی که من این سازمان را به دست گرفتم، بیش از ۳۰۱ میلیون تومان مجموعه تختی در زمینه‌های نورافکن، صندلی، سرویس بهداشتی و… به پیمانکاران خود بدهکار بوده است، این در حالی است که ما از سه فروشگاه ورزشی سطح شهر خرم‌آباد ۲۹۰ میلیون تومان بدهکار هستیم و همین امر موجب می‌شود که مشکلاتی برای ورزش لرستان به وجود بیاید، این در حالی است که تمام این بدهکاری‌ها به مدیریت‌های قبل از من ربط پیدا می‌کند.

وی در خصوص برنامه خود برای ورزش و جوانان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای ورزش و جوانان به عهده ۲۳ دستگاه مختلف مانند اداره کار، مسکن، بانک‌ها، ارشاد، تبلیغات اسلامی و… است که در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان باید فعالیت کنند.

این مسئول ادامه داد: ۱۰ ثمن در ارتباط با برنامه جوانان فعال شده است که این ثمن‌ها ۸ برنامه را برای جوانان ارائه داده‌اند، اما ما می‌توانیم تنها نقش یک حمایت‌کننده از آنان را داشته باشیم زیرا منابع این سازمان محدود است و برنامه‌ریزی برای جوانان تنها به عهده ما نیست.

عزیزپورفرد متذکر شد: در بحثمسائل آسیب‌شناسی جوانان به ویژه جوانان بین ۱۵ تا ۲۹ سال، اداره ورزش و جوانان تنها نقش یک دبیرخانه را انجام می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان داشت: در حوزه ورزش اعتقاد داریم بیشتر باید سجایای اخلاقی مدنظر ورزشکاران باشد، زیرا در این صورت بیشترین رسالت یک ورزشکار مشخص می‌شود.

وی در خصوص سازمان خود تشریح کرد: در بعد نیروی انسانی، سیستم اداره ورزش و جوانان لرستان کمترین نیروی متخصص را دارد، با این حال ما در خصوص نیروی متخصص ۱۱۷ پست خالی داریم، اما در حالی که ۱۳۰ نفر با تحصیلات غیرمرتبط و پایین در این سازمان مشغول به کار هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۷۵ نفر به صورت قراردادی در این سازمان مشغول به کار هستند، گفت: در بعد تجهیزات، اداره ما تنها با ۴ وسیله نقلیه فعالیت می‌کند که دو وسیله نقلیه آن مربوط به شهرستان بروجرد و کوهدشت و دو وسیله دیگر به مرکز استان خدمات‌دهی می‌کنند.

عزیزپورفرد خاطرنشان کرد: عمده فضاهای عمرانی با اشکالاتی در این استان مواجه هستند به گونه‌ای که پروژه‌های عمرانی ورزشی در این استان، غیرفعال و یا نیمه‌تعطیل هستند و تنها سالن ورزشی که به خوبی کار می‌کند سالن اسکواش لرستان است، زیرا یکی از عمده‌ترین دلایل آن این است که هیچ پروژه ورزشی در استان لرستان با یک پیمانکار آغاز و با‌‌ همان پیمانکار به بهره‌برداری نرسیده است بلکه چندین پیمانکار در هر پروژه تغییر یافته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: استخر پلدختر یکی از پروژه‌هایی است که با گذشت ۹ سال از عملیات اجرایی آن، تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یعنی هر سال ۲ درصد بیشتر پیشرفت نکرده است که این برای نظام و دولت ما یک امر پسندیده نیست، اما برنامه ما این است که ۱۰ماهه این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز