خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور،

این انقلاب متعلق به همه ملت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۶۰

ما باید بدانیم انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جریان سیاسی، باند، حزب، نسل و… نیست، بلکه این انقلاب متعلق به همه ملت است.

جهانگیری اظهار کرد: ما باید بدانیم انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جریان سیاسی، باند، حزب، نسل و… نیست، بلکه این انقلاب متعلق به همه ملت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در مراسم افتتاح سد ایوشان در خرم‌آباد اظهار کرد: ما به برکت خون شهدا، امروز با گذشت ۳۶ سال از فرازها و فرودهای مختلف عبور کرده‌ایم و دشمنان بدانند ترفندهای مختلف آنان نتوانست این انقلاب را دگرگون کند

وی عنوان کرد: آنچه ایران دارد مرهون زحمات و تلاش‌های امام و شهدای انقلاب اسلامی است و از خداوند می‌خواهیم که این نظام همواره به درستی پیش رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و ملت ایران هنوز هم بعد از سی و شش سال حرف نخست را در دنیا می‌زند و در طی این مدت، هیچ‌گونه تغییر و دگرگونی در حرف ملت ایران به وجود نیامده است.

جهانگیری با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ماه در واقعیت همان روز یوم الله است و متعلق به همه ملت اظهار کرد: بنابراین ما باید بدانیم انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جریان سیاسی، باند، حزب، نسل و… نیست، بلکه این انقلاب متعلق به همه ملت است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما برخی مشکلات در زمینه بین‌المللی داریم گفت: ما باید از مشکلات عبور کنیم و به اهداف ترسیم‌شده توسط مقام معظم رهبری دست پیدا کنیم،

این مسئول اظهار کرد: برخی کشورهای منطقه تلاش دارند ایران را در انزوا قرار دهند، اما ما باید با تدبیری که مقام معظم رهبری و دولت دارند، این کشور را از مشکلات مختلف عبور دهیم.

وی عنوان کرد: امروز ثبات خوبی در زمینه اقتصادی در کشور ایران حاکم شده است، زیرا با حضور دولت تدبیر و امید، تورم ۴۰ درصدی به ۱۶ درصد کاهش پیدا کرده و رشد منفی اقتصادی متوقف و رشد مثبت آن آغاز شده است.

جهانگیری اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال این است که توطئه‌های جدیدی علیه ایران آغاز کند و سعی می‌کند با کاهش بهای نفت، دولت ایران را با مشکلات مختلفی روبه‌رو کند، اما دشمنان باید بدانند کاهش بهای نفت با تدبیر مقام معظم رهبری برای ایران به یک فرصت تبدیل شده است.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سال گذشته ما ۱۰۴ بشکه نفت می‌فروختیم که امروز این آمار کاهش پیدا کرده است، گفت: در سال گذشته ما بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کرده‌ایم که این آمار در سال جاری به یک میلیون بشکه نفت رسیده است.

وی با بیان اینکه کار اصلی این دو تامین آب کشاورزی است افزود: اراضی حاصلخیزی نیز در پایین دست این سدها وجود دارد که باید از آب سدهای مروک و ایوشان برای بهبود سیستم آبیاری این اراضی استفاده شود.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: در مقطع کنونی مهم ترین سیاست دولت این است که شبکه های آبیاری سدهای به بهره برداری رسیده به طور حتم تکمیل شود.

وی ادامه داد: برای تحقق این امر باید برای دو سد مروک و ایوشان و همچنین سدهایی که قبلا در استان و کشور به بهره برداری رسیده اعتبارات کافی اختصاص دهیم.

جهانگیری در ادامه سخنان خود با تبریک ایام الله دهه فجر به مردم لرستان ابراز امیدواری کرد که بتوان با حرکت در مسیر پیشرفت ایران اسلامی، این انقلاب و نظام را به خوبی استمرار داده و آرمانها و اهداف امام(ره) و شهدا را محقق کرد.

وی با اشاره به افتتاح طرح های مختلف و متنوع همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر کشور یادآور شد: در این راستا امروز دو سد بزرگ مروک و ایوشان در استان لرستان افتتاح می شود.

بنابراین گزارش اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس جمهوری - به همراه وزیر نیرو و وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور سفری یک روزه برای افتتاح دو سد مروک و ایوشان و بازدید از برخی پروژه ها وارد استان لرستان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز