خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت:

رشد ۶۷.۵ درصدی در زمینه ایجاد فرصت شغلی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۲۸

بر اساس سند چشم‌انداز صنعت‌ و معدن لرستان باید در سال ۹۳ برای ۴ هزار نفر تولید شغل می‌شد که خوشبختانه تاکنون برای بیش از شش هزار نفر تولید شغل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به رشد تولید شغل در استان گفت: در زمینه ایجاد فرصت شغلی در لرستان حدود ۶۷.۵ درصد رشد داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، قدرت‌الله ولدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تعداد مجوزهای داده‌شده برای ایجاد واحدهای صنعتی در لرستان اظهار داشت: در مدت‌زمان گذشته شده از سال ۹۳ برای تأسیس ۱۷۵ واحد صنعتی مجوز اعطاشده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این بخش افزود: در این زمینه یک هزار میلیارد و ۵۵۳ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است که پنج هزار و ۵۳۵ شغل نیز ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به تعداد شغل ایجادشده در لرستان در سال ۹۳ بیان کرد: بر اساس سند چشم‌انداز صنعت‌ و معدن لرستان باید در سال ۹۳ برای ۴ هزار نفر تولید شغل می‌شد که خوشبختانه تاکنون برای بیش از شش هزار نفر تولید شغل شده است.

وی با اشاره به رشد تولید شغل در استان گفت: در زمینه ایجاد فرصت شغلی در لرستان حدود ۶۷.۵ درصد رشد داشته‌ایم.
ولدی با اشاره به سرمایه‌گذاری انجام‌شده در بخش صنعت‌ومعدن در لرستان عنوان کرد: در ۱۰ ماه نخست امسال در حوزه صنعت‌ و معدن بیش از هزار میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است که ۱۶ درصد رشد داشته است.

‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به طرح‌های افتتاح‌شده در دهه فجر در لرستان افزود: هم‌زمان با دهه فجر شش طرح صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد که برای ۶۹۵ نفر اشتغال‌زایی می‌کند که درمجموع هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در آن‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند گفت: مجتمع پتروشیمی خرم‌آباد از بزرگ‌ترین طرح‌هایی است که دهه فجر در استان افتتاحمی‌شود و برای ۵۳۰ نفر تولید شغل می‌کند.

ولدی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری انجام‌شده در مجتمع پتروشیمی خرم‌آباد اظهار داشت: در این مجتمع حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است و محصول تولیدی آن ۳۰۰ هزار تن نیز پلی‌اتیلن «و ۳۰ هزار تن» بوتن وان است.

وی با اشاره به دیگر طرح‌هایی که در دهه فجر در لرستان به بهره‌برداری می‌رسند افزود: طرح پرند شیمی زاگرس از دیگر طرح‌هایی است که حدود هشت میلیارد تومان روی آن سرمایه‌گذاری شده و در دهه فجر در الیگودرز به بهره‌برداری می‌رسد که برای ۱۰ نفر تولید شغل می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از افتتاح فاز دوم شرکت سیم بروجرد خبر داد و بیان کرد: طرح صنعتی توسعه‌ای سیم لاکی مرکزی شهرستان بروجرد نیز در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که برای ۵۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به دیگر طرح‌هایی که در دهه فجر در لرستان افتتاح می‌شوند عنوان کرد: شرکت سیاه‌پوش سلسله با ۴ میلیارد تومان سرمایه و اشتغال‌زایی برای ۱۵ نفر، شرکت توان صنعت برق بروجرد با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیونی و اشتغال‌زایی برای ۱۰ نفر و شرکت بسته‌بندی خوش‌نام بروجرد با یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۸۰ نفر اشتغال‌زایی از دیگر طرح‌هایی هستند که در دهه فجر در لرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز