خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان؛

محموله آب میوه قاچاق در خرم‌آباد متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۲۳

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از کشف یک محموله آب‌میوه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از کشف یک محموله آبمیوه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ قدرت‌الله دالوند گفت‌: در پی دریافت اخبار رسیده مبنی بر جابه‌جایی مقادیری کالای قاچاق توسط یک متخلف با یک دستگاه کامیون ایسوزو از استان‌های جنوبی به لرستان‌، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اکیپ‌های ویژه در محور آزادراه " اندیمشک – خرم‌آباد " مستقر و با مشاهده کامیون آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت‌: در بازرسی از خودرو مذکور ۳ هزار و ۲۴۰ عدد کمپوت آناناس‌، یک هزار و ۴۴۰ کیلو گرم تمر و ۱۳ هزار و ۸۲۴ قالب صابون خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان‌، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را که از استان‌های جنوبی به تهران بارگیری شده بود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد‌: در این رابطه یک متخلف نیز دستگیر شده است.

تشییع پیکر شهید سرهنگ راستین در خرم‌آباد

تشییع پیکر شهید سرهنگ راستین در خرم‌آباد صبح امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی‌، مسوولان استان‌، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم خرم‌آباد‌، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرهنگ دوم " ‌فضل‌الله راستین‌ " از ماموران وظیفه‌شناس فرماندهی انتظامی شهرستان لالی استان خوزستان در ستاد انتظامی لرستان به طرف زادگاهش روستای بدر‌آباد سفلی برگزار شد.

پیکر پاک و مطهر شهید سرهنگ دوم فضل‌الله راستین جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان لالی خوزستان که روز پنج‌شنبه توسط ۲ شرور مسلح حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد‌، صبح امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی‌، مسوولان ادارات و نهاد های دولتی‌، خانواده معظم شهداء با استقبال پرشور مردم شهید‌پرور خرم‌آباد تشییع و سپس در زادگاهش روستای بدرآباد سفلی با وداع مردم و مسوولان این شهرستان به خاک سپرده شد.


آینده‌پژوهی و چشم‌انداز پلیس و سازمان‌های مرتبط در سال ۹۴

با حضور سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی پلیس لرستان و جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان، نشست علمی با محوریت ُسرگرد مهدی صاحب سادة کار، سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان لرستان، آینده پژوهی و چشم‌انداز پلیس و سازمان‌های مرتبط سال ۹۴ در دفتر تحقیقات کاربردی این پلیس برگزار شد.

سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان در این باره گفت: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی پژوهشی سازمان‌های هم‌سوی ماموریتی‌، جلسه‌ای علمی بین کارشناسان علمی و اجرای دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی لرستان با دست‌اندرکاران علمی و اجرایی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

سرگرد مهدی صاحب‌ساده‌کار در ادامه به نقش تحقیق و پژوهش در انجام ماموریت‌های پلیسی اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به تنوع ماموریتی پلیس و این که نیروی انتظامی در صف اول حیات اجتماعی مردم قرار دارد‌، از این رو بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی سازمان‌های همسوی ماموریتی در اجرای فرآیند شعار جامعه‌محوری و دانش بنیانی پلیس موضوع مهمی بوده که تا تحقق کامل این شعار می‌بایست در دستور کار متولیان امر پژوهشی درون‌سازمانی قرار گیرد.

در ادامه، مهندس محمد صارمی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی لرستان، به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت عینی و ذهنی شهروندان اشاره داشته و اظهار داشت: اقدامات تحقیقی و پژوهشی پلیس در سال‌های اخیر رو به رشد بوده که این امر می‌تواند نویدبخش تحقق علمی و عملی شعار پلیس حرفه‌گرا و علمی باشد.

در پایان این جلسه دکتر مریم بیرانوند‌زاده، مدیر مرکز جهاد دانشگاهی، دکتر سهراب بیرانوند و مهندس فولادوند از کارشناسان جهاد دانشگاهی هر کدام به بیان نظرات خود با موضوع نشست پرداختند.

واژگونی سمند یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت
حادثه واژگونی سمند در مسیر " ازنا– دورود " با کشته شدن سرنشین و مصدومیت راننده آن همراه بود.

این حادثه که روزگذشته روی داد، خودروی سمند در مسیر حرکت خود از سمت ازنا به طرف دورود‌، به علت بی‌احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه راننده از جاده منحرف و واژگون شد.

بر این اساس، شدت حادثه به حدی بود که سرنشین خودرو در دم جان باخته و راننده آن مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

انهدام باند سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام یک باند ۳ نفره و کشف ۱۵ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در بروجرد‌، پی‌گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت‌.

وی افزود‌: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را که با همدستی یک‌دیگر اقدام به سرقت ساختمان‌های نیمه کاره می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافل‌گیرانه ۳ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند‌.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد‌: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف کردند و با شناسایی مال‌باختگان تحویل مقام قضائی شدند.

کشف ۶۶۵ جفت کفش قاچاق در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان از کشف ۶۶۵ جفت کفش خارجی قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌نجات کرمی گفت: ماموران ایست بازرسی گشور این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که از دلفان به طرف هرسین در حرکت بود مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی افزود‌: در بازرسی از پژو ۶۶۵ جفت کفش خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

کرمی ارزش ریالی محموله مکشوفه را۳۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

سارق محتویات داخل خودرو با ۲۳ فقره سرقت در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری یک سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی گفت: در پی چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در خرم‌آباد‌، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد‌: ماموران این شهرستان در عملیاتی غافل‌گیرانه یک سارق را در خرم‌آباد شناسایی و در مخفی‌گاهش دستگیر کردند.

نجفی اظهار داشت‌: سارق در بازجویی‌های اولیه به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرد و مقادیری انواع وسایل داخل خودرو از وی کشف و ضبط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز