خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی جشنواره سراسری هنرهای تجسمی:

لرستان دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه هنری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۶۱

لرستان دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه هنری است که نیاز به معرفی بیشتری دارند.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری هنرهای تجسمی گفت: لرستان دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه هنری است که نیاز به معرفی بیشتری دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فریبرز حاتمی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در سطح ملی در استان برگزار می‌شود که نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل موجود استان است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان و ایجاد رقابت سالم و سازنده میان هنرمندان بسیجی عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج با عنوان «تجلی حقیقت و زیبایی» در گلزار شهدای خرم آباد برگزار می‌شود.

حاتمی افزود: شهید حجت‌الله یخچالی یکی از هنرمندان گمنام استان لرستان بوده که توانسته در اوایل دهه ۶۰ انیمیشن تولید کند و علاوه بر آن عکس‌های فاخری از دوران جنگ به یادگار گذاشته است، اوج کار او نیز فیلمبرداری از خط مقدم است که در حین فیلم‌برداری توسط دشمن مورد اصابت قرار می‌گیرد و لحظه شهادت خود را ثبت می‌کند.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف ارائه آثار بسیجیان هنرمند و خلاق در بخش‌های نقاشی، نگارگری، گرافیک و کاریکاتور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان لرستان در روزهای برگزاری هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج میزبان ۱۵۰ نفر از هنرمندان تجسمی سراسر کشور است، یادآور شد: این جشنواره برای اولین بار است که در استان لرستان برگزار می شود.

حاتمی در پایان از سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به خاطر همکاری و همراهی در برگزاری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز