خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم آباد و دوره وچگنی در مجلس شورای اسلامی؛

برگزاری جشنواره به دلیل ملی بودن از جایگاه ویژه ای برخورداراست

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۴۸

برگزاری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی دراعتلای فرهنگی لرستان نقش اساسی دارد

نماینده مردم خرم آباد ودوره و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره به دلیل ملی بودن از جایگاه ویژه‌ای برخورداراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، دکتر «ایرج عبدی» از برگزار کنندگان این جشنواره و افرادی که در انتخاب لرستان به عنوان میزبانی این جشنواره نقش داشته‌اند، تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به اهمیت مقوله فرهنگ گفت: فرهنگ و هنر دربرگیرنده همه ابعاد زندگی افراد است.

نماینده مردم خرم آباد درمجلس شورای اظهار کرد: در جوامع مختلف مسائل فرهنگی با مطالعه و هدف گذاری انجام می شود که این موضوع اهمیت فرهنگ وهنررا نشان می دهد.

دکتر عبدی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی یک جهش فرهنگی است که درصورت هدف گزاری و برنامه ریزی می تواند رشد و توسعه استان رادرهمه زمینه ها به ویژه فرهنگ و هنر در پی دارد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال به عنوان فرهنگ واقتصاد برگزاری این جشنواره بدون شک تاثیر بسزایی دراعتلای فرهنگ و هنر استان دارد.

این نماینده مردم خرم آباد درخانه ملت گفت: میزبانی لرستان یک اقدام مناسب و قابل توجه است که اطلاع رسانی در این زمینه می تواند نتیجه مطلوب تری را به دنبال داشته باشد.

عبدی اظهار کرد: حوزه هنر ارتباط مستقیم وتنگاتنگی با مقوله فرهنگ دارد بنابراین هنر یکی از پایه های فرهنگی جامعه محسوب می شود.

وی در پایان صحبت‌های خود اظهار امیدواری کرد؛ این جشنواره باز خورد مناسبی درسطح ملی وحتی بین المللی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز