خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت و سرپرست سابق هیات رزمی لرستان در سن ۳۵ سالگی درگذشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۸۹

استاد " علی‌رضا حسنوند "، سرپرست سابق هیأت ورزش‌های رزمی لرستان در سن ۳۵ سالگی دار فانی را وداع گفت و به ملکوت پیوست.

استاد " علی‌رضا حسنوند " سرپرست سابق هیأت ورزش‌های رزمی لرستان، روز پنج‌شنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۳ در سن ۳۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شیهان حسنوند که از چند روز قبل به دلیل عارضه‌ی مغزی در بیمارستان شفای خرم‌آباد بستری بود، سرانجام ۲۵ دی‌ماه تسلیم مرگ شد و دار فانی را وداع گفت.

وی که از جمله ورزشکاران و مربیان باسابقه ورزش‌های رزمی خرم‌آباد و لرستان به شمار می‌رفت از ۲۷ تیرماه امسال، برای مدت حدود ۲ ماه با حکم رئیس فدراسیون و تأیید مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، سرپرستی هیأت رزمی استان لرستان را عهده‌دار بود و در شهریورماه امسال در مجمع انتخابات رئیس این هیأت، با کسب ۵ رأی از ۱۵ رأی، رقابت برای کسب ریاست این هیأت را به ایرج محمدی دیگر کاندیدای این پست واگذار کرد.

مرحوم حسنوند متولد یکم اردی‌بهشت‌ماه ۱۳۵۸ دارای مدک تحصیلی فوق‌لیسانس زبان انگلیسی، اهل محله‌ی پشت‌بازار خرم‌آباد و از کارکنان شرکت مخابرات استان بود.

از سوابق ورزشی وی، دبیری هیات ووشو لرستان، دبیری هیات کونگ‌فو استان، رئیس هیات ورزش‌های رزمی خرم‌آباد، رییس کمیته داوران و فنی هیأت رزمی استان و سرپرستی هیأت رزمی لرستان بود.

خبرگزاری ایلنا، ضایعه‌ی اسفناک درگذشت شیهان حسنوند را به جامع‌ی ورزشی استان به خصوص خانواده‌ی آن مرحوم و نیز ورزشکاران رزمی‌کار لرستانی تسلیت عرض می‌نمایند. روحش شاد باد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز