خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد؛

دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در اسد‌آبادی خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۶۷

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری عاملان تیراندازی و تخریب اموال مردم در محله اسدآبادی خرم‌آباد خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری عاملان تیراندازی و تخریب اموال مردم در محله اسدآبادی خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، سرهنگ حسین نجفی گفت: در پی بروز تیراندازی و تخریب اموال مردم در محله اسدآبادی که منجر به خسارت به ۶ باب منزل، ۲ باب مغازه و تخریب ۴ دستگاه خودرو شده بود، بلافاصله پس از اطلاع‌، مامورین پلیس ۱۱۰ و کلانتری ۱۴ کوی ارتش در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند.

وی بیان داشت: پس از بررسی و تحقیق در خصوص چگونگی وقوع حادثه‌، مشخص گردید ۵ نفر که همگی از افراد سابقه‌دار و تحت تعقیب دستگاه قضایی می‌باشند با توجه به اختلافات قبلی که در زندان با یک‌دیگر داشته‌اند، در اقدامی انتقام‌جویانه اقدام به ارتکاب اعمال مجرمانه اعم از تیراندازی‌، ایجاد ضرب و جرح به وسیله سلاح سرد و تخریب چندین دستگاه خودرو کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت رسیدگی آنی، پرونده به صورت ویژه به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ارجاع شد که در مدت کمتر از ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی محل اختفاء مجرمان شناسایی و توسط مأمورین مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه افراد شرور به منظور فرار از چنگال عدالت قصد خروج از شهرستان را داشتند، گفت: عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در یک عملیات مقتدرانه و هماهنگ آنان را محاصره که مجرمان به منظور فرار از صحنه با استفاده از سلاح سرد و چماق اقدام به مقاومت و درگیری با مامورین نموده و نیروهای پلیس نیز به منظور پیش‌گیری از وقوع حادثه و یا آسیب به ره‌گذران بدون استفاده از سلاح و تجهیزات پلیسی‌، با قاطعیت و اقتدار تمام به صورت تن به تن با فنون رزمی آنان را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

نجفی بیان داشت: از افراد دستگیر شده تعدادی سلاح سرد و چماق کشف و ضبط گردید و مجرمان پس از دستگیری به منظور انجام بازجویی و تحقیقات بیشتر به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: پس از حضور شاکیان و تکمیل پرونده‌، مجرمان به همراه پرونده و مستندات به دستگاه قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی افزود: از مجموعه دستگاه قضایی شهرستان و در راس آن دادستان عمومی و انقلاب شهرستان که مجدانه و دلسوزانه پی‌گیر و حامی مردم و مامورین انتظامی بوده و هستند، ‌‌نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

چاه‌کن در چاه افتاد: دستگیری سارق ترانس برق چاه‌های آب
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری سارق ترانس چاه‌های آب کشاورزی خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: در پی بروز چند فقره سرقت ترانس برق چاه‌های کشاورزی بخش زاغه‌، بلافاصله مراتب به صورت ویژه جهت بررسی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به یگان‌های انتظامی ابلاغ شد.

وی افزود: پس از تلاش چند روزه و انجام تحقیقات می‌دانی و کار اطلاعاتی‌، سارق توسط یگان انتظامی بخش زاغه شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات غافل‌گیرانه و ضربتی دستگیر‌، در مخفی‌گاه وی مقداری ابزار و وسایلی که در راستای سرقت مورد استفاده قرار می‌گرفته کشف و ضبط شدد.

نجفی بیان داشت: پس از انتقال فرد سارق به یگان و بررسی سوابق وی مشخص گردید وی از سارقان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشد که ضمن ثبت سوابق وی در پرونده به همراه شکات و ابزار سرقت به دستگاه قضایی معرفی شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد‌: با توجه به اینکه فرد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری است، توسط دستگاه قضایی به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

کشف ۳۶ فقره سرقت در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ازدستگیری ۱۲ نفر سارق توسط گشت‌های رعد خبر داد.

سرهنگ نجفی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در برخی نقاط شهرستان‌، بلافاصله مراتب به واحدهای گشت رعد(‌شکار مجرمان و مبارزه با سرقت) جهت پی‌گیری تا حصول نتیجه ارجاع شد.

وی در ادامه بیان داشت: پس از ۴ شبانه‌روز تلاش مامورین ۱۲ سارق شناسایی شدند که پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضایی طی ۱۲ بار عملیات رعد‌آسا‌، موفق به دستگیری سارقان شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد خاطرنشان ساخت: پس از انتقال آنان به مقرهای انتظامی و بازجویی‌های فنی‌، مال‌باختگان شناسایی و به ۳۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

نجفی اظهار داشت‌: در مدت این چند روز ۵ دستگاه خودروی مسروقه‌، تعدادی لوازم و قطعات خودرو‌، مقادیری وسایل منزل و سایر سرقت‌ها کشف که پس از ارجاع پرونده به دستگاه قضایی همگی تحویل مال‌باختگان شدند.

وی بیان داشت‌: بیشتر سرقت‌های رخ داده بر اثر سهل‌انگاری مال‌باختگان بوده که برای مثال فردی‌، خودرو را به صورت روشن پارک و به داخل مغازه جهت خرید رفته که این حرکت به نوعی زمینه سرقت را برای سارق فراهم و سارق هم از این فرصت سوء استفاده و خودرو را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی از مردم درخواست کرد توصیه‌های ایمنی و پلیسی در خصوص حفاظت از اموال و وسائط نقلیه خود را جدی گرفته و زمینه‌ساز فرصت برای افراد متخلف نباشند و هر گونه موارد مشکوک را نیز به صورت شبانه‌روز با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز