خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد

تخریب واحدهای متجاوز به اراضی کشاورزی خارج از طرح هادی در خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از تخریب واحدهای تجاری و مسکونی(به ابعاد ۱۰ ده هکتار) در حال ساخت غیر مجاز ف خارج از طرح هادی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از تخریب واحدهای تجاری و مسکونی(به ابعاد ۱۰ ده هکتار) در حال ساخت غیر مجاز خارج از طرح هادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ حسین نجفی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد مبنی بر اینکه عده ای از افراد قانون شکن و قانون گریز مبادرت به ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، حوالی روستاهای ده محسن و سرابیاس شهر خرم آباد کرده است.

نجفی در ادامه بیان داشت: با توجه به اخطارهایی که قبلا توسط اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد به افراد قانون شکن ابلاغ شده بود، لذا هیچگونه توجهی نکرده بودند و بعضا به تجاوز خود به حریم زمین های کشاورزی(تغییر کاربری) ادامه داده بودند که در نهایت با هماهنگی اداره مذکور و دستور اکید دستگاه محترم قضایی، مامورین انتظامی شهرستان جهت جلوگیری از ساخت و ساز و تجاوز افراد سودجو و مهار آنها با اعزام تیم های پلیس اعم از واحدهای عملیاتی و یگان امداد و همچنین استفاده از تجهیزات و ادوات مکانیکی سنگین(لودر، بلدوزر و…) به محل اعزام شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و با حضور نیروهای پلیس و اقتدار تمام، واحدهای غیر مجاز(حدود ۱۰ هکتار) با خاک یکسان شد.

وی همچنین به افراد قانون شکن متذکر شد، چنانچه افرادی با قانون شکنی به حریم جاده ها و یا اراضی کشاورزی تجاوز و بنایی بسازند دیری نخواهد گذشت که دستگاه‌های مسئول و پلیس با حمایت دستگاه قضایی آنجا را به تلی از خاک تبدیل خواهند کرد و شخص و یا اشخاص مرتبط را نیز دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل خواهند داد

کشف ۲۴۴۰ لیتر نفت سفید قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، لرستان از کشف ۲۴۴۰ لیتر نفت سفید خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی در تشریح این خبر گفت: عوامل پاسگاه انتظامی بیرانوند شمالی در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یکدستگاه خودرو نیسان برخود می‌کنند.

نجفی در ادامه بیان داشت: راننده نیسان، به محض مشاهده مامورین، اقدام به فرار می‌کند، مامورین نیز به تعقیب خودرو پرداخته و در نهایت موفق به توقیف آن می شوند، در بازرسی از خودرو تعدادی بشگه و ظروف(پیت) حاوی مقدار ۲۴۴۰ لیتر نفت سفید کشف و ضبط شد.

وی افزود: خودرو توقیف شده به‌همراه سوخت کشف شده و راننده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز