خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان؛

انضباط با کارناجا آمیخته است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۴۶

نظم و انضباط یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سیره های پیامبر(ص) بوده و این مهم با کار ناجا آمیخته است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: نظم و انضباط یکی از مهمترین و اصلی ترین سیره های پیامبر(ص) بوده و این مهم با کار ناجا آمیخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سردار " محمد قنبری " در جمع کارکنان انتظامی استان با اشاره به اینکه پیامبر برای ما سراسر الگو و رحمت است، افزود: یکی از سیره های شاخص وی عزت است که برای دستیابی به آن باید تقوا الهی پیشه کرد.

وی اظهار داشت: صبر و استقامت و شکیبایی پیامبر(ص) نیز یکی دیگر از سیره های ایشان است که می بایست در روند زندگی شخصی و کاری ما الگو قرار گیرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نظم و انضباط یکی از مهمترین و اصلی ترین سیره های پیامبر(ص) بوده و این مهم با کارناجا آمیخته است، ادامه داد: آزادگی، شجاعت، صلح و دوستی و مشورت با دیگران از دیگر خصایص و ویژگی های رسول مکرم اسلام(ص) بوده که امید است به منظور سعادت دنیا و آخرت این صفات ارزشمند و الهی را به عنوان محورهای زندگی خود لحاظ کنیم.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، گروه های مختلف را به میثاق اخوت و برادری فرا خواند و بدین سان گل بانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین افکند و دل و جان قرون و اعصار را نوازش داد و عطر دل انگیز آن مسلمانان را مدهوش خویش ساخت.

وی تصریح کرد: بدون شک عزت و سربلندی و تعالی هر امتی در یگانگی و همبستگی آنان است و اتحاد و اتفاق بزرگ ترین عامل قدرت و شوکت هر جامعه و امت، و در مقابل، ذلت و سرافکندگی و سقوط هر امت در تفرقه و پراکندگی آن نهفته است.

" قنبری " در پایان از تعداد ۱۶ نفر از کارکنان انتظامی استان لرستان که حائز رتبه برتر مسابقات تیر اندازی و شنا در سطح ناجا شده بودند با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل کرد.

مردم در سایه آرامش و آسودگی خاطر به کسب و فعالیت اجتماعی خود می پردازند

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان به همراه روئسای پلیس های تخصصی این فرماندهی، در جمع نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر(ع) سبزه میدان این شهرستان حاضر و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

سرهنگ " حسین نجفی " در این دیدار چهره به چهره و صمیمانه، ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء با نمازگزاران، مطالبی پیرامون برقراری نظم و نقش مردم در ایحاد امنیت پایدار بیان کرد.

وی در ادامه گفت: شکی نیست که مقوله امنیت و نظم اجتماعی که به عهده نیروی انتظامی است یکی از اساسی ترین نیازهای مردم است و امنیت در زندگی اجتماعی مردم نقش بسیار مهمی را دارا است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: مردم باید بتوانند در سایه آرامش و آسودگی خاطر به کسب و کار و فعالیت اجتماعی و انجام امور زندگی خصوصی خویش اهتمام ورزند و نیروی انتظامی به تنهای و بدون مشارکت و همراهی مردم قادر به انجام وظیفه خود نیست و در حقیقت نقش اصلی را مردم ایفا می کنند.

" نجفی " خواستار مشارکت هر چه بیشتر مردم با پلیس شد و به سخن مقام معظم رهبری که می فرماید((گسترش امنیت فقط به نیروی انتظامی اختصاص ندارد بلکه یک وظیفه ملی است)) اشاره و همه مردم را در تامین و گسترش امنیت سهیم دانست.

وی اظهار داشت: هرگونه انتقاد منصفانه و ارائه راهکار و پیشنهادات سازنده توسط مردم می تواند بعنوان بهترین مشارکت به حساب آورد.

در پایان این دیدار، فرمانده انتظامی خرم آباد به همراه معاون عملیات، رئیس پلیس پیشگیری، آگاهی، مواد مخدر، مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰، بازرسی، اداره اجتماعی و اطلاع رسانی و کلانتری ۱۲ سلمان فارسی ضمن پاسخگویی به مشکلات انتظامی مردم، دستوراتی در خصوص رفع مشکلات برخی از حاضران صادر کردند.

کشف گوشی تلفن همراه قاچاق ۲۵۰میلیونی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان لرستان از کشف ۵۱ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق ۲۵۰میلیونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " علی نجات کرمی " در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایست بازرسی گشور این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پراید که از کرمانشاه به دلفان در حرکت بود مظنون شده و آن را توقیف کردند.

وی گفت: در بازرسی ازخودرو ۵۱ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی فاقد مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی ارزش گوشی های مکشوفه را ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

کشف ۲ تن آرد قاچاق در دورود

فرمانده انتظامی دورود لرسان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۴۰ کیسه آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " هدایت اله حسنوند " در تشریح این خبر گفت: ماموران این فرماندهی به یک دستگاه خودروی وانت حامل آرد مشکوک می¬شوند وآن را توقیف کردند.

وی افزود: دو نفر سرنشین خودرو دستگیر و در بازرسی از آن ۴۰ کیسه¬ آرد قاچاق که از استان¬های همجوار بارگیری شده بود کشف و ضبط شد.

" حسنوند " در ادامه اظهار داشت: با افزایش قیمت نان و اجرای طرح¬های نظارتی بر نانوایی¬های این شهرستان بیش از ۶ تن آرد قاچاق در دو ماه گذشته تا کنون کشف است.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات مردمی به صورت ویژه در راس امور این فرماندهی قرار دارد، به شهروندان توصیه کرد: تلفن ۱۱۰ پل ارتباطی میان پلیس و مردم بوده تا شهروندان عزیز هرگونه فعالیت مشکوک را به این پلیس گزارش دهند.

کشف البسه قاچاق ۳۰۰ میلیونی در دورود
فرمانده انتظامی دورود لرستان از توقیف یک دستگاه وسیله نقلیه حامل ۱۶۰۰ ثوب انواع البسه قاجاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " هدایت اله حسنوند " در تشریح این خبر گفت: ماموران این شهرستان در ایست بازرسی یک دستگاه خودرو سواری حامل انواع البسه قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی ازخودرو ۱۶۰۰ ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر در این رابطه نیز دستگیر شد.

کیسه زغال چوب قاچاق در بروجرد کشف شد

کیسه زغال چوب جنگلی قاچاق در بروجرد لرستان توسط پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ " دلیری " فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ماموران این فرماندهی حین گشت در شهر بروجرد به یک دستگاه وانت نیسان مظنون و آن را توقیف کردند.

وی افزود: دربازرسی از خودرو ۱۵ کیسه زغال چوب قاچاق کشف و در این رابطه یک نیز دستگیر شد.

" دلیر " در پایان از انتقال زغال های چوب کشف شده به اداره منابع طبیعی بروجرد خبر داد و اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

توقیف سمند با ۴۲ میلیون خلافی

مأموران پلیس راهور استان لرستان یک دستگاه سواری سمند متخلف را با ۴۲ میلیون ریال خلافی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ " مرادی " سرپرست پلیس راهور لرستان با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس راهور استان حین کنترل خودرو های عبوری یک دستگاه سواری سمند را جهت بررسی مدارک توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودرو مذبوردارای ۴۲ میلیون ریال خلافی و ۸۸ فقره تخلف حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز می باشد.

" مرادی " افزود: خودرو سمند جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز