خبرگزاری کار ایران

از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

تساوی خیبر خرم آباد و صنعت ساری / تکرار نتیجه دور رفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۴۲

از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای ساری مهمان تیم صنعت این شهر بود که این بازی در پایان با تساوی به پایان رسید.

از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای ساری مهمان تیم صنعت این شهر بود که این بازی در پایان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، خیبری‌ها که یک ماهی است از نظر مالی با مشکلات عدیده مواجه هستند، به هر ترتیب برای برگزاری این مسابقه تیم خود را جمع و جور کردند و راهی شمال شدند و در نهایت نیز با تکرار نتیجه بازی رفت و کسب یک امتیاز به خانه برگشتند.

تیم خیبر خرم‌آباد در حالی دقیقه ۱۵ توسط حسین جودکی به گل رسید که روی غفلت مدافعان و دروازه‌بان صنعت ساری، این بازیکن تیزهوش موفق به گشودن دروازه صنعت شد.

در ادامه بازیکنان صنعت ساری برای این که امتیاز خانگی را از دست ندهند تا حدودی نبض بازی را در دست گرفتند تا این که مهدی فولادی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۴ موفق شد گل تساوی را وارد دروازه خیبر خرم‌آباد کند.

در نیمه دوم محمد فاضلی در دقیقه ۶۵ روی ضربه ایستگاهی موفق شد به باز کردن دروازه صنعت ساری شد که داور این گل خیبر را مردود اعلام کرد.

* در ابتدا بازی چند بازیکن صنعت ساری به دلیل عدم تعهدات مدیریت باشگاه و همچنین جای نگرفتن در ترکیب ورزشگاه به حالت اعتراض ترک کردند.

‌* حدود ۵۰ تماشاگر از جایگاه ویژه و سکوهای ورزشگاه حضور داشتند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

* قضاوت این بازی که برعهده حامد بیک‌زند بود که در جریابن بازی به ۳ بازیکن کارت زرد نشان داد. مسعود ستاری و حسین جودکی از خیبر خرم‌آباد و میلاد محمودی از صنعت ساری با کارت زرد داور مواجه شدند.

* پس از استعفای ابراهیم تقی‌پور، ابراهیم باقری و سعید بسطامی برای نخستین‌بار روی نیمکت مربیگری صنعت ساری حضور داشتند.

* هر دو تیم هر ۳ بازیکن تعویضی خود را در این بازی انجام دادند. علی‌اصغر یمینی مدیرعامل صنعت ساری که در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشت پس از هدر موقعیت‌های گل توسط بازیکنانش حرکات جالبی از خود نشان می‌داد.

در سایر بازی‌های این هفته کاسپین قزوین برابر مهمانش آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید. آراد اصفهان ۲ بر یک کارون اهواز را شکست داد و شهدای شهرکرد نیز با یک گل از سد مهمانش پرسپولیس گناوه گذشت.

در ادامه این رفابت‌ها و از هفته سیزدهم، روز شنبه ۲۰ دی‌ماه، کاسپین قزوین میزبان آراد اصفهان است، پرسپولیس گناوه از صنعت ساری پذیرایی می‌کند. کارون اهواز میزبان تیم شهدای شهرکرد است و خیبر هم از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف ملی‌پوشان تبریز می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز