خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد؛

کشف محموله قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۴۴

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از کشف محموله قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از کشف محموله قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، حسین نجفی افزود: عوامل انتظامی پاسگاه انتظامی رازان در حین گشت‌زنی و تامین امنیت محورهای مواصلاتی به یک‌دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از مسیر جنوب کشور به سمت مرکز در حال تردد بوده مظنون می‌شوند.

وی بیان داشت: پس از تعقیب خودرو و صدور دستور ایست، در نهایت خودرو با تلاش عوامل توقیف، در بازرسی از خودرو تعداد ۹۵کارتن حاوی ۱۱۴۰ عدد انواع ادکلن خارجی به مارک‌های مختلف به صورت قاچاق کشف و ضبط شد.

نجفی اظهار داشت: خودروی حامل کالای قاچاق به همراه دو سرنشین و اقلام مکشوفه ضمن تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه عده‌ای افراد سودجو و قانون‌گریز اقدام به وارد کردن کالای قاچاق از طریق مبادی غیر رسمی می‌کنند که ضمن ضربه زدن به اقتصاد داخلی موجب ورشکستگی و تعطیلی کارخانجات و بنگاه‌های تولید داخل و در زمینه بیکاری اقشار جامعه می‌شود که پلیس هم به عنوان وظیفه با آنان برخوردی قاطع و قانونی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در سطح روستاهای تابعه شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

حسین نجفی امروز در حاشیه اجرایی طرح برخورد با سوداگران مرگ در خرم‌آباد گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه تعداد دو نفر در سطح یکی از روستاهای تابعه این شهرستان در امر توزیع مواد مخدر فعالیت دارند، بلافاصله مراتب در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از بررسی و صحت موضوع با هماهنگی دستگاه قضایی و کسب مجوزهای قانونی در یک عملیات طراحی شده و استفاده از شش تیم عملیاتی و همچنین رعایت موازین شرعی و قانونی از محل‌های توزیع مواد مخدر بازرسی شد.

نجفی بیان داشت: از محل بازرسی شده و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شامل تریاک و هروئین کشف و ضبط، یک‌دستگاه ترازوی توزیع مواد مخدر نیز کشف و افراد توزیع کننده دستگیر جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی داده شدند.

نجفی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم شهرستان از مردم تقاضا کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص شناسایی افراد توزیع کننده مواد مخدر و سایر قانون شکنی‌ها را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده، تا اقدامات شایسته و قانونی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز