خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

صنایع شیر ایران می‌تواند به توسعه استان کمک کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۸۰

شرکت صنایع شیر ایران با توجه به پتانسیل و استعدادهای دامی می‌تواند به توسعه استان لرستان کمک کند.

استاندار لرستان گفت: شرکت صنایع شیر ایران با توجه به پتانسیل و استعدادهای دامی می‌تواند به توسعه استان لرستان کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، بازوند استاندار لرستان در ملاقات با مدیر عامل صنایع شیر ایران خواستار همکاری شرکت پگاه در توسعه استان لرستان شد.

در این ملاقات که با حضور غضنفری، رئیس سازمان کشاورزی لرستان، برگزار شد، استاندار لرستان با بر شمردن پتانسیل‌های فراوان این استان؛ به ویژه در زمینه کشاورزی و دامپروری گفت: استان لرستان زمینه‌های فراوانی برای تولید شیر خام دارد و استانداری با تامین کمک‌های دولتی از طریق صندوق ذخیره ارزی از هر گونه سرمایه گذاری اشتغال زا حمایت می‌کند.

مهندس بازوند حضور نیروهای لرستان در سطوح بالای مدیریتی کشور را زمینه ساز رشد و توسعه استان دانست وبرای مهندس رومی آرزوی توفیق کرد.

مهندس رومی، مدیر عامل جدید صنایع شیر ایران، ضمن توضیح سیاست‌های این شرکت در استان لرستان خاطر نشان کرد که در حال حاضر بزرگ‌ترین کارخانه تولید شیر منطقه توسط پگاه در شهر خرم آباد تاسیس شده و در صورت حمایت دولت، ایجاد دامپروری صنعتی در دستور کار آینده قراردارد.

وی خاطر نشان کرد: با فعالیت کارخانه پگاه لرستان ده‌ها فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در این استان ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز