خبرگزاری کار ایران

خیر و سرمایه گذار لرستانی؛

مغرضان و حسودها مانع از توسعه استان هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۷۷

علی دولتشاهی خیر و سرمایه گذار لرستانی که خدمات ارزنده وی در اشتغالزایی بیش از دو هزار نفری در لرستان و سراسر ایران نشان از تعصب و غیرت مثالزنی این خیر و سرمایه گذار در اشتغال‌زایی در استان است.

علی دولتشاهی خیر و سرمایه گذار لرستانی که خدمات ارزنده وی در اشتغال‌زایی بیش از دو هزار نفری در لرستان و سراسر ایران نشان از تعصب وغیرت مثالزنی این خیر وسرمایه گذار در اشتغالزایی در استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، لرستان سرزمین دلاور مردانی است که در همه عرصه‌ها در خدمت به مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زبانزد خاص وعام است.

در این راستا چهره‌های ماندگاری در لرستان وجود دارد که دارای ظرفیت و پتانسیل‌های باالقوه‌ای هستند که خالصانه خود را وقف جامعه کرده‌اند. این افراد که هدف‌شان جز رضای خداوند و خشنودی خلق نیست، برای رونق اقتصادی جامعه در استان در خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. تدبیر، تجربه و اخلاص در کار فاکتور‌هایی هستند که می‌تواند یک مدیر را تا مرتبه‌های بالا‌تر برساند که در نزد خداوند متعال منزلتی والا و در میان مردم از جایگاه خاصی برخوردار شود. حمایت و تشویق این افراد در جهت جذب سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف جامعه باعثتحول چشم گیری در توسعه آبادانی آنجامعه خواهد شد که می‌توان به خیر پهلوان حاج علی دولتشاهی مشاور عالی ورزش‌های زور خانه‌ای و پهلوانی اشاره کرد.

علی دولتشاهی خیر و سرمایه گذار لرستانی که خدمات ارزنده وی در اشتغال‌زایی بیش از دو هزار نفری در لرستان و سراسر ایران نشان از تعصب و غیرت مثال‌زدنی این خیر و سرمایه گذار در اشتغال‌زایی در استان است.

سرمایه گذار و خیر لرستانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه لرستان در دولت‌های گذشته مظلوم واقع شده و هیچ یک از مسئولان استانی و کشوری در دولت‌های گذشته کار خاصی برای ریشه کن کردن بیکاری نکرده‌اند. ولی در دولت تدبیر وامید با حضور دکتر روحانی در راس هرم مدیریت کشور و مهندس بازوند، استاندار سخت کوش و پر تلاش لرستان که برنامه ریزی وی در این ۱۵ماهه نشان از توجه جدی دولت تدبیر وانید برای احیاء لرستان در همه زمینه‌ها بوده است.

عضو ارشد فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای افزود: برنامه‌های خوبی برای اشتغال زایی و گسترش اماکن فرهنگی و اقتصادی و مذهبی در لرستان دارم که انشالله در آینده نزدیک ان را بازگو خواهم کرد.

علی دولتشاهی در ادامه در ارتباط با برخی بد اخلاقی‌ها ی برخی از کسانی که فقط قصد فرار خیرین و سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در لرستان را دارند، گفت: متاسفانه عده‌ای معلوم الحال و مغرض که منافعه خود را در خطر می‌بییند با شایعات بی‌اساس سعی در فرار خیرین دارند و شایعان چند روز گذشته در ارتباط با بنده صحت نداشته و کذب محض بوده و بنده خادم مردم بوده و در خدمت گذاری به مردم لرستان از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز