خبرگزاری کار ایران

ضرب الاجل استاندار لرستان به دستگاه‌های متولی ساماندهی امور جوانان لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۷۰

استاندار لرستان با تاکید براینکه در حال حاضر آنچه که دیده می‌شود این است که این ستاد هیچ برنامه‌ای برای جوانان نداردتا ۱۰ بهمن ماه فرصت داد همه کارگروه‌ها تشکیل شوند.

استاندار لرستان با تاکید براینکه در حال حاضر آنچه که دیده می‌شود این است که این ستاد هیچ برنامه‌ای برای جوانان ندارد تا ۱۰ بهمن ماه فرصت داد همه کارگروه‌ها تشکیل شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خرم‌آباد، هوشنگ بازوندامروز در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه اقشار مختلف جامعه سرمایه هستند اما جوانان سرمایه‌های بسیار باارزشی برای توسعه استان هستند و اگر از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده نشود این جوانان به یک تهدید برای جامعه تبدیل می‌شوند.

در ادامه جلسه، هوشنگ بازوند استاندار لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه یک غفلتی در رابطه با ستاد ساماندهی امور جوانان صورت گرفته است، اظهار داشت: این ستاد هنوز برنامه مشخصی برای امسال و سال آینده ندارد.

وی با بیان اینکه صورت جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که بیش از یک ماه و نیم گذشته برگزار شد، یک روز پیش به دفتر من رسیده بود و من آن را امضاء کردم، تصریح کرد: امروز هم هیچکسی نمی‌داند صورت جلسه کجاست و هنوز هم آن را پیدا نکرده‌اند.

استاندار لرستان با تاکید براینکه در حال حاضر آنچه که دیده می‌شود این است که این ستاد هیچ برنامه‌ای برای جوانان ندارد، افزود: مشکلات مربوط به ادغام صورت گرفته ورزش و جوانان تنها مختص به لرستان نیست و در همه استان‌ها مشاهده می‌شود.

نبود نیرو بهانه خوبی برای انجام ندادن کار‌ها نیست

بازوند با اشاره به اینکه متاسفانه در هر قسمتی که ورود پیدا می‌کنیم، می‌گویند پول و نیرو نیست و کار نمی‌کنند، گفت: تعداد کم نیروی انسانی بهانه خوبی برای انجام ندادن کار‌ها نیست.

وی با بیان اینکه ما باید از فکر و اندیشه‌مان برای انجام امور استفاده کنیم، تصریح کرد: اگر فکر و اندیشه نباشد هرچقدر هم که به ما پول و اعتبار بدهند باز نمی‌توانیم درست هزینه کنیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه جوانان سرمایه بسیار باارزشی در استان هستند، افزود: اگر از این فرصت‌ها و سرمایه‌ها استفاده نشود تبدیل به تهدید می‌شوند.

بازوند با بیان اینکه وقتی یک صورت جلسه یک ماه می‌ماند و بعد به استانداری ارسال می‌شود و الان هم کسی نمی‌داند کجاست چگونه می‌توان برای جوانان برنامه ریزی دقیق داشت، تصریح کرد: این امر که پیگیری یک صورت جلسه یک ماه و نیم طول می‌کشد کوتاهی و غفلت است.

وی با اشاره به اینکه باید کارهای لازم برای ابلاغ تشکیل کارگروه‌های گفته شده امروز تنظیم شود و تا ۱۰ بهمن ماه همه کارگروه‌ها تشکیل شوند، اظهار داشت: همچنین تا ماه آینده باید برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان برای سال ۹۴ تهیه و تدوین شود تا در جلسه بعدی ستاد تصویب شوند.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز نیز ما خودمان تقاضای برگزاری جلسه ستاد را کردیم و اداره کل ورزش و جوانان طالب برگزاری آن نبود، تصریح کرد: انتظار داریم که اداره کل ورزش و جوانان و اعضای این ستاد بسیار مهم جلسات را پیگیری کنند و کارگروه‌ها و کمیته‌ها را تشکیل دهند تا غفلت‌های صورت گرفته جبران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز