خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی لرستان خبرداد

کشف محموله ۲۰۰ میلیونی قاچاق در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۳۰

رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف محموله انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف محموله انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آیاد، سرهنگ قدرت‌الله دالوند در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه یک دستگاه تریلی حامل انواع لوازم آرایشی قاچاق در محور «اندیمشک – خرم‌آباد» در حال تردد می‌باشد‌، بلافاصله ماموران این پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی در ادامه بیان داشت‌: گروه پلیس آگاهی استان با مشاهده تریلی آن را توقیف کردند و در بازرسی از خودرو مقادیر قابل توجهی انواع لوازم آرایشی شامل کرم، ژل، شامپو، خمیر دندان و اقلام دیگر را کشف و ضبط شد.

دالوند ارزش محموله مکشوفه را که از خرمشهر به تهران بارگیری شده بود را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت‌: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۵۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان دلفان خبر داد.

سرهنگ علی احمدی‌تبار در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر دلفان با همکاری ماموران مواد مخدر بروجرد در پی کسب خبری مبنی بر اینکه چند نفر سوداگر مرگ قصد جابة‌جایی یک محموله مواد مخدر از کرمانشاه به لرستان را دارند، بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: اکیپ ویژه‌ای با تحت پوشش قرار دادن محورهای مواصلاتی کرمانشاه به نورآباد، ابتدا موفق به شناسایی یک دستگاه پژو ۴۰۵ به عنوان خودروی راه پاک‌کن شده آن را تحت مراقبت گرفته و پس از دقایقی خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را نیز شناسایی کردند.

جانشین انتظامی لرستان اظهار داشت: دو خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کنند که با تعقیب و گریز پلیس و گشودن آتش به سوی خودرو‌ها متوقف می‌شوند و ۳ سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر شدند.

احمدی‌تبار خاطر نشان کرد: در بازرسی از پژو پارس مقدار ۵۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب آنجاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

کشف زغال قاچاق در کوهدشت

۴۳ کیسه زغال چوب جنگلی قاچاق در کوهدشت توسط پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر اینکه عده‌ای افراد سودجو با ترفندهای مختلف اقدام به قطع غیرمجاز درختان جنگلی نموده و در مکان‌های صعب‌العبور اقدام به تبدیل آن‌ها به زغال چوب می‌نمایند‌، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ محمد‌صادق رستمی‌مرادی افزود: ماموران ضمن اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی اداره منابع طبیعی کوهدشت در یک اقدام غافل‌گیرانه از مکان دپوی زغال چوب ۱۸ کیسه و از یک دستگاه خودرو وانت نیز ۲۵ کیسه ذغال چوب کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

وی در پایان از انتقال زغال‌های چوب کشف شده به اداره منابع طبیعی کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: مته‌مان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۲۵۵ دستگاه وسایل نقلیه مسروقه در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از کشف ۲۵۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ۹ ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌رضا دلیری در تشریح طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت در بروجرد گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های متعدد انتظامی در ۹ ماهه سال جاری موفق شدند ۱۰۳ دستگاه خودرو و ۱۵۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را شناسایی و کشف نمایند.

وی افزود: در این مدت ۶۳ فقره کیف‌قاپی، ۳۳۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، ۱۹۲ فقره سرقت منزل، ۵۳ فقره سرقت اماکن شخصی‌، ۱۲ فقره جیب‌بری‌، ۳۰ فقره کش و روزنی‌، ۳۹ فقره احشام کشف و ۷۱۴ متهم شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های پاک‌سازی و طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

پاک‌سازی نقاط آلوده در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله لرستان از اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جمع‌آوری معتادان پرخطر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم رستگاریان اظهار داشت: با شناسایی نقاط آلوده در سطح مناطق شهری و روستایی‌، پلیس این فرماندهی اقدام به دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان پرخطر نمود، که در این راستا ۲۸ نفر معتاد‌، مظنون و ۳ سارق‌، دستگیر و ۲۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با قدردانی از همکاری و همدلی مردم در اجرای طرح پاک‌سازی خاطر نشان کرد: برخورد پلیس با هنجارشکنان و اخلال‌گران در نظم عمومی و آسایش مردم قاطع و قانونی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز