خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجرد

۲۰کیلو تریاک در صندوق عقب ۴۰۵ کشف شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۲۸

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد‌.

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد‌.

به گزارش ایلنا از خرم اباد، سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پی اخبار رسیده مبنی بر جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر توسط دو قاچاقچی با دو دستگاه پژو ۴۰۵و سمند از اراک به بروجرد، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با دو گروه ویژه در ورودی بروجرد مستقر و با مشاهده هر دو خودرو آن‌ها را توقیف و دو سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: در بازرسی از صندوق عقب پژو ۴۰۵ مقدار ۲۰ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و از خودرو سمند که نقش اسکورت را داشت ۱۰۸ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

دلیری درپایان اظهار داشت: قاچاقچیان همراه دوخودرو و مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف دو خودرو با بیش از ۳۳ میلیون خلافی

مأموران پلیس راهور شهرستان کوهدشت دو دستگاه کامیون باری و سواری پژو متخلف را با ۳۳ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال خلافی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس راهور این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری دو دستگاه کامیون و سواری پژو را جهت بررسی مدارک توقیف کردند.

سرهنگ محمدصادق رستمی‌مرادی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد کامیون دارای ۱۸میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و پژو ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال خلافی می‌باشند.

رستمی افزود: دو خودروی متخلف جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شدند.

پراید با بیش از ۶ میلیون خلافی توقیف شد

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: مأموران انتظامی شهرستان پلدختر لیک دستگاه پراید متخلف را با ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال خلافی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ رضا داودی با اشاره به این که این خودرو دارای ۱۳ فقره تخلف رانندگی بود، افزود: وسیله نقلیه مذکور جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

سارق سیم برق در دورود دستگیر شد

فرمانده انتظامی دورود از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هدایتالله حسنون” در تشریح این خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهر و روستا‌های دورود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با ایجاد گشت‌های ویژه و انجام کارهای اطلاعاتی یک نفر سارق شناسایی و دستگیر شد.
حسنوند در ادامه گفت: متهم در بازجویی‌های بهعمل آمده به ۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد و در بازرسی از منزل وی ۲۰۰ متر سیم برق و مقادیری تجهیزات سرقت کشف و ضبط شد.

کشف ۴۲ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۱۵ نفر سارق و کشف ۴۲ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه پلیس با سرقت‌، ماموران انتظامی این شهرستان طی ۴ روز گذشته با استفاده از رصد دقیق جرائم و با استفاده از گشت‌های پنهان و آشکار طی چندین عملیات موفق به شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر سارق شدند.

وی در ادامه بیان داشت‌: در بازجویی‌های به عمل آمده سارقان به ۴۲ فقره انواع سرقت شامل‌، سرقت خودرو‌‌، منزل‌، محتویات و لوازم خودرو و سرقت‌های متفرقه اعتراف و با شناسایی مال‌باختگان‌، تحویل مراجع قضایی شدند.

کیسه زغال چوپ در خرم‌آباد کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۵ کیسه زغال خبر داد.

سرهنگ نجفی بیان داشت: ماموران پلیس این فرماندهی حین کنترل محورهای مواصلاتی در شهر خرم‌آباد یک دستگاه کامیون توقیف کردند.

وی در ادامه بیان داشت‌: در بازرسی از کامیون ۲۵ کیسه زغال چوب قاچاق کشف و ضبط شد.

نجفی گفت‌: زغال‌های کشف شده به همراه خودرو و راننده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از توقیف یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ به همراه مقادیری کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی در تشریح این خبر افزود: شخصی به هویت معلوم با یک دستگاه خودرو ال ۹۰ به شماره پلاک معلوم در یکی از شهرستان‌های اطراف بارگیری محموله قاچاق اکرده و قصد دارشت آن را به شهر خرم‌آباد بیاورد.

وی افزود‌: بلافاصله مراتب به واحدهای گشت ابلاغ گردید و به محض ورود خودرو به داخل شهر خرم‌آباد‌، خودرو توسط واحدهای گشت توقیف‌، در بازرسی از خودرو ۲۵۰ جفت انواع کفش اسپورت به ارزش ریالی تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط گردید.

نجفی اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده، متهم به همراه خودرو و اقلام مکشوفه و جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز