خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان؛

مشارکت روستاییان در توسعه روستاها ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۶۵

مناطق روستایی لرستان در بحثاشتغال ضعف بیشتری نسبت به مناطق شهری دارند و باید بیشتر به آنها توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مشارکت روستاییان در توسعه روستاها ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، سیدسعید شاهرخی، صبح امروز، در جمع فرمانداران لرستان به بحثاشتغال و تولید ثروت در مناطق روستایی استان اشاره کرده و گفت: مناطق روستایی لرستان در بحثاشتغال ضعف بیشتری نسبت به مناطق شهری دارند و باید بیشتر به آنها توجه شود.

وی عنوان داشت: در استان لرستان، ظرفیت‌های بالقوه زیادی وجود دارند که با توجه به آنها می‌توان نقاط ضعف را به حداقل رساند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مدیریت ارشد استان با شناخت قبلی و درک صحیح مشکلات وارد استان شده است و اولویت اول استاندار لرستان توجه به معیشت مردم و ایجاد شغل برای آنان است.

شاهرخی با یادآوری اینکه با وجود تمام استعدادهای موجود در استان در سنوات گذشته همواره رتبه‌های اول بیکاری کشور را داشته‌ایم، عنوان کرد: احیاء ظرفیت‌های موجود در یک سال گذشته به خوبی صورت گرفته است و با سرعت قابل توجهی به پیش می‌رود که نشان از درایت و هوشمندی مدیریت ارشد استان دارد که با تدبیر این ظرفیت‌ها را احیاء کرده و مردم نیز به خوبی شاهد این تغییرات هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مشارکت روستاییان در توسعه روستاها ضروری است، همان طور که مهندس بازوند تاکید دارند، برای ایجاد اشتغال در روستاها باید خود روستاییان مشارکت داشته باشند و امروز که زمینه‌ها فراهم شده است، حضور جدی مردم می‌تواند در توسعه روستاها بسیار اثربخش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز