خبرگزاری کار ایران

اولین کنگره ۱۱۰ شهید دانشجوی استان لرستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۱۹

اولین کنگره ۱۱۰ شهید دانشجوی استان لرستان روز چهارشنبه، ۱۹ آذرماه در دانشگاه لرستان برگزار شد.

اولین کنگره ۱۱۰ شهید دانشجوی استان لرستان روز چهارشنبه، ۱۹ آذرماه، در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، امروز، ۱۹ آذر‌ماه اولین کنگره ۱۱۰ دانشجوی شهید استان لرستان با حضور خاواده‌های شهدای دانشجو در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در این مراسم، گفت: امروز به هر مراسمی که بنام شهدا، به‌ویژه شهدای دانشجو برگزار می‌شود، باید به‌عنوان عامل بیدارگری و بصیرت‌بخشی در جامعه نگاه کرد.

وی ادامه داد: باید تجلیل از مقام والای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی، به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود، کنگره‌های شهدای دانشجو باید به نحوی برگزار شوند که پس از اتمام آن، تأثیرگذاری این مراسم در دانشگاه مشهود باشد.

عزیزی اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا الگوسازی و جهت‌دهی صحیحی را به جنبش‌های دانشجویی می‌دهد و قرارگیری دانشگاه در مسیر تعالی و حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب را تسهیل می‌کند.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهدای دانشجو تجلیل شد. همچنین، از حجت‌الاسلام رمضان تیموری که بیش از ۵۰ اثر از ایشان در وصف شهدا به چاپ رسیده است تجلیل و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز