خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان

در کشور ما ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۹۵

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان: در کشور ما ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت وجود ندارد و برای رفع این مشکل نیاز است از دانشگاه در کنار دولت و صنعت استفاده شود.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان: باید برای معرفی ظرفیت گردشگری در استان لرستان از ابزار نوین استفاده کنیم و با راه‌اندازی تورهای مجازی مردم، دنیا را با ظرفیت‌های گردشگری در استان آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، محمدرضا جعفری در جمع خبرنگاران گفت: توسعه یک دایره همه‌جانبه است که باید تلاش شود، توسعه در همه ابعاد به وجود آید و در این راه علاوه بر انتخاب مسیر درست، آن را درست طی کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه دولت فراهم کردن محیط کسب و کار است و اگر زمینه‌ آن به وجود آید، سرمایه‌َگذار هم برای سرمایه‌گذاری در استان حضور پیدا می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان به وجود ۱۵۰۰ نفر عضو هیئت‌های علمی در همه دانشگاه‌های استان لرستان اشاره و عنوان کرد: می‌توانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و با ایجاد کارگروه‌های تخصصی و متولی قرار دادن دانشگاه‌ها در انجام برنامه‌ریزی‌ها در جهت توسعه این استان به خوبی استفاده ببریم.

جعفری اضافه کرد: باید برای معرفی ظرفیت گردشگری در استان لرستان از ابزار نوین استفاده کنیم و با راه‌اندازی تورهای مجازی مردم، دنیا را با ظرفیت‌های گردشگری در استان آشنا کرده و آنها را به حضور در استان برای مشاهده این ظرفیت‌ها ترغیب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز