خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان

اولویت مهم مدیریت ارشد لرستان مهار بیکاری و ایجاد اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۵۳

مهار بیکاری و ایجاد اشتغال با فعال کردن واحدهای تولیدی استان از جمله اولویت های استاندار است که بر اساس مشی اعتدال و تدبیر به دنبال ایجاد فرصت های شغلی مناسب و جذب سرمایه گذار برای تحقق این مهم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در جمع خبرنگاران گفت: حضور استثنایی مدیریت ارشد لرستان و نسخه‌های اثرگذار وی را راه نجات استان دانسته و عنوان می‌کند: سرمایه گذاری، تولید شغل و ایجاد فرصت‌های جدید کاری بسیار سنگین است که احتیاج به ایجاد زیرساخت و نگاه عمیق به مسائل دارد و مهندس بازوند تمام خطرات این راه را پذیرفته‌اند.

«سید سعید شاهرخی» خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان رغبت نشان می دهند، می افزاید: این امر تنها با تلاش های جدی و پیگیری های مستمر استاندار محترم لرستان به وقوع پیوسته است و ایشان راه را برای سرمایه گذاری بدون دغدغه در استان هموار کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه استاندار لرستان فرصت سوزی ها را به فرصت سازی تبدیل کرده است، ادامه می دهد: مهار بیکاری و ایجاد اشتغال با فعال کردن واحدهای تولیدی استان از جمله اولویت های مهندس بازوند است که ایشان بر اساس مشی اعتدال و تدبیر به دنبال ایجاد فرصت های شغلی مناسب و جذب سرمایه گذار برای تحقق این مهم هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه امید مایه حرکت جامعه است، می‌گوید: تقویت نشاط و امید یکی از اهداف اصلی ما است که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

وی برگزاری نشست با فعالان فرهنگی - اجتماعی استان را گامی مهم در جهت تحقق این هدف برشمرده و می‌افزاید: بالا بردن شاخص‌های کیفیت در جامعه برای تقویت روحیه نشاط و امید مردم بسیار ضروری است و سیاست دولت بر این است که حضور مردم را پر رنگ تر کند.

وی توضیح می‌دهد: بر این اساس واگذاری امور در همه بخش‌ها به مردم و صدور مجوز برای انجمن‌های مردم نهاد را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و هر آنچه قابل واگذاری است، اختیار آن‌ها را به سمن‌ها می‌دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در ادامه به صدای لر می‌گوید: جلسات مختلفی با احزاب رسمی شناسنامه دار، تشکل‌های دانشجویی و گروه‌های مختلف داشته‌ایم و داریم و متشکل کردن نهادهای مدنی و میدان دادن به آنها را مد نظر قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مردم از روند مذاکرات رضایت کامل دارند و برخی فضاهای مجازی هجمه بی‎رحمانه‎ای به دولت برده‎اند، ادامه می دهد: بخش عمده‎ای از نشاط و امید موجود در جامعه مربوط به توافقات ژنو و ادامه مذاکرات است.

شاهرخی با اشاره به اینکه نکته قابل توجهی که مورد تأکید تیم مذاکره کننده کشورمان بوده این است که زورگویی و بی‎منطقی غرب در تحریم‎های ظالمانه به دنیا معرفی شده است، می افزاید: دولت و تیم مذاکره کننده براساس خط مشی، مذاکرات را با حفظ منابع کشور ادامه می‎دهند و دلیلی هم برای دلواپسی وجود ندارد.

معاون امنیتی سیاسی استاندار لرستان با بیان اینکه با وجود تحریم‎ها تورم نصف شده است، تصریح می کند: رشد اقتصادی و میل به سرمایه‎گذاری در کشور بهبود یافته است که نشان از عبور کشور از این تحریم‎ها است که با گفتمان منطقی با دنیا به نتیجه رسیدیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه رفت و آمد در استانداری نسبت به سال‌های قبل بسیار راحت تر شده و درها را به روی مردم کاملا باز کرده‌ایم، تصریح می‌کند: آمار خوبی از فعالیت تشکل‌های مردم نهاد و احزاب رسمی شناسنامه دار داریم که فعالیت سالم دارند و این اعتمادسازی باید تقویت شود تا شاهد حضور پررنگ تر مردم باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید نقاط مثبت و با ارزش را جلوه دهیم و دید خوبی برای استان ایجاد کنیم، بیان می‌کند: فرهنگ پردازش نقاط مثبت در استان را پرورش دهیم و از بیان بیش از اندازه نقاط منفی پرهیز کنیم و به اندازه و بجا به آنها بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه در شورای اطلاع رسانی ساماندهی جرائم را در دستور کار قرار داده‌ایم، می‌افزاید: رسانه‌ها در این بین بسیار اثرگذار هستند و حضور مثبت آنها می‌تواند این فرهنگ را نهادینه کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در پایان تاکید می‌کند: جلوگیری از بزرگنمایی حواشی و در مقابل پرداختن به متن یعنی بسترسازی برای ایجاد شغل و سرمایه گذاری برای توسعه لرستان بسیار جدی و ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز