خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس کشور،

درخشش بوکسورهای لرستانی در روز دوم مسابقات قهرمانی کشور / بوکس حمایت مسئولان را می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۵۱

بی‌شک حضور با نشاط جوانان و حمایت آن‌ها از تیم ملی می‌تواند زمینه موفقیت‌های خوبی را برای تیم ملی بوکس به ارمغان آورد.

عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس کشور گفت: بی‌شک حضور با نشاط جوانان و حمایت آن‌ها از تیم ملی می‌تواند زمینه موفقیت‌های خوبی را برای تیم ملی بوکس به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، دومین روز این مسابقات به‌صورت حذفی در دو رینگ برگزار شد که با درخشش بوکسورهای خوب لرستانی به پایان رسید.

در این روز، تیم بوکس لرستان به سرمربیگری آرش روشنایی در ۸ وزن با حریفان خود به رقابت پرداختند که در پایان با برتری قاطع هر ۸ وزن لرستان به پایان رسید.

بوکسورهای لرستانی به نام‌های رضا کرزبری در وزن ۵۶ کیلوگرم، حسین دالوند در وزن ۶۹ کیلوگرم و سجاد مهرابی در وزن ۷۵ کیلوگرم و محمد نوری و مجید سپهوند در اوزات سنگین وزن موفق شدند در روز دوم مسابقات در برابر حریفان خود به پیروزی برسند.

روح الله حسینی ز در حاشیه برگزاری رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی در بروجرد، اظهار کرد: این رقابت‎ با هدف شناسایی ورزشکاران بر‌تر به منظور دعوت به تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی دوحه قطر برگزار می‌شود.

وی با تشریح جایگاه تیم ملی بوکس در کشور، خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر تیم ملی شاهد افت محسوسی بوده است که امیدواریم با تلاش و ممارست ورزشکاران در این رشته ورزشی بتوانیم به جایگاه واقعی خود در رقابت‌های جهانی برگردیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های موجود در کشور می‌تواند جایگاه ایران را در این رشته ورزشی ارتقاء دهد، عنوان کرد: موفقیت تیم ملی بوکس علاوه بر تلاش ورزشکاران این رشته ورزشی برای رسیدن به حد مطلوب، نیازمند برگزاری چنین اردوهایی با هدف شناسایی جوانان فعال در این رشته ورزشی است، تا علاوه بر کسب موفقیت، بتوانیم در زمره کشورهای مطرح در دنیا در ورزش بوکس قرار گیریم.

حسینی با تاکید بر استعدادیابی جوانان و نوجوانان در این رشته ورزشی، تصریح کرد: بی‌شک حضور با نشاط جوانان و حمایت آن‌ها از تیم ملی می‌تواند زمینه موفقیت‌های خوبی را برای تیم ملی بوکس به ارمغان آورد که این خود نقطه عطفی برای رسیدن به پیروزی‌های بعدی در این رشته ورزشی است.

وی با تقدیر از میزبانی بروجرد در این دوره از رقابت‌ها آن را نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف تعیین شده تیم ملی بوکس دانست.

عضو هیئت فنی فدراسیون بوکس کشور ادامه داد: برگزاری این‌گونه اردو‌ها علاوه بر شناسایی افراد بر‌تر در این رشته ورزشی، به ترغیب قشر جوان و نوجوان برای حضور در میادین ورزشی کمک می‌کند.

حسینی تاکید کرد: استعدادهای بی‎نظیری در همه رشته‌های ورزشی و رشته بوکس در کشور وجود دارد که شناسایی آن‌ها و اجرای آموزش‌های مدون و برنامه‌ریزی شده، می‌تواند به ظهور بیش از پیش ورزشکاران توانمند و مدال آور در کشور کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز