خبرگزاری کار ایران

انتقاد امام جمعه پلدختر از استاندار نسبت به بی توجهی به پلدختر

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۷۲

امام جمعه پلدختر گفت: استاندار لرستان نسبت به این شهرستان بی توجهی می کند.

امام جمعه پلدختر گفت: استاندار لرستان نسبت به این شهرستان بی توجهی می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام " علی محمد لروند " در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر افزود: از استاندار لرستان گلایه دارم واین گلایه به حقی است، احساس می کنم به پلدختر مانند روال گذشته بی توجهی و کم توجهی می شود.

وی گفت: استاندار لرستان در دهه فجر سال گذشته اکثر شهرستان های استان را سرکشی کرد ولی به شهرستان سفر نکرد که انتظار می رفت که به این شهرستان سرکشی می کرد.

وی افزود: انتظار داریم استاندار لرستان به شهرستان پلدختر سر کشی می کرد و از نزدیک مسایل و مشکلات را بررسی و مصوبات گذشته را رصد که چه میزان از آنها اجرایی شده است.

امام جمعه پلدختر گفت: استاندار لرستان در هفته دولت به شهرستان های استان به جز پلدختر سفر کرده و به بعضی از آنها سه بار سرکشی کرده است.

حجت الاسلام " لروند " افزود: شهرستان پلدختر دارای مشکلات عدیده ای است که با گذشت چند ماه از هفته دولت هنوز استاندار لرستان به این شهرستان سرکشی نکرده است.

وی گفت: شهرستان پلدختر از امتیازات ویژه ای برخوردار است آن هم این که در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰ بار مورد هجوم حملات هوایی هواپیماهای بعثی صهیونیستی عراق قرار گرفت.

وی افزود: این شهرستان از لحاظ سیاسی و حضور در عرصه های مختلف مثل حضور ۹۶.۷ درصدی در انتخابات نه تنها در استان مقام اول را داراست بلکه در کشور نیز رتبه نخست را دارد.

وی تصریح کرد: این امتیازات می طلبد که توجه به شهرستان پلدختر جزنخستین شهرستان های استان باشد اما متاسفانه مانند گذشته باز هم آخرین شهرستان هستیم.

امام جمعه پلدختر گفت: انتظار داریم استاندار لرستان به این گله مندی به حق ما توجه ویزه داشته باشد.

وی از وعده های سرخرمن مسوولان شهرستان انتقاد کرد و افزود: مسوولان شهرستان پلدخترمسابقه ای که به نام ادارات برگزار می شود وعده سر خرمن ندهند و هر چه دارید بیاورید و امروزبرو و فردا بیا زیبنده مسوولان نیست.

حجت الاسلام " لروند " تصریح کرد: افرادی که در مسابقات پیاده روی برنده شده اند نباید برای گرفتن جایزه خود چندین بار مراجعه و سرانجام دست خالی برگردند.

امام جمعه پلدخترگفت: جایزه نسیه ممنوع است و در مسابقات ورزشی باید به محض پایان مسابقه هدیه در همان محل به برندگان اهدا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز