خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان؛

مسوولان باید با توسعه کار آفرینی، معضل اشتغال و بیکاری را به حداقل برسانند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۶۶

اید با راه اندازی کارگاه‌های آموزشی با همکاری مراکز آموزش عالی، چگونگی شیوه های انتخاب صحیح همسر و ازدواج های آسان و موفق اسلامی را آموزش دید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: مسوولان بایدبا توسعه کار آفرینی در لرستان، معضل اشتغال و بیکاری را به حداقل برسانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، لیلا سلاحورزی در سومین نشست استانی کارشناسان فرمانداری های تابعه استان در شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه بهترین راه پیشگیری از طلاق، گسترش ازدواج های موفق است، گفت: مراکز مشاوره پیش از ازدواج و قبل ا ز طلاق، جهت کاهش آسیب های اجتماعی حوزه بانوان دراین شهرستان راه اندازی و تقویت ضرورری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: یکی از راهکارهای افزایش جمعیت تشویق جوانان به ازدواج آسان و اسلامی است.

وی با اشاره اینکه افزایش جمعیت یکی از مولفه های پیشرفت در جامعه محسوب می شود، اظهار داشت: باید با راه اندازی کارگاه‌های آموزشی با همکاری مراکز آموزش عالی، چگونگی شیوه های انتخاب صحیح همسر و ازدواج های آسان و موفق اسلامی را آموزش دید.

وی به ضرورت راه اندازی پارک بانوان در راستای شادابی و طراوات در خانواده ها اشاره کرد و گفت: در خصوص احداثپارک بانوان در شهرستان کوهدشت اقدامات چشمگیری صورت گرفته و لازم است مسولین با همکاری بیشتر ی جهت تسریع در راه اندازی این پارک اقدامات موثرتری را انجام دهند.

سلاحورزی نبود شغل مناسب را از مهم‌ترین دلایل عدم ازدواج جوانان عنوان کرد و افزود: مسوولان باید با ترویج فرهنگ کار آفرینی و ارائه رویکردهای مناسب جهت گسترش این فرهنگ با ارائه خلاقیت و نوآوری جوانان را به خود باوری و توانائی هایشان در این زمینه آگاه کرده و با توسعه کار آفرینی در جامعه معضل اشتغال و بیکاری را به حداقل برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز