خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

شهرداری و شورای اسلامی با مدیریت ارشد اجرایی هماهنگ باشند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۵۲

شهرداری، شورای اسلامی شهر و دستگاه‌های اجرایی باید به منظور سرعت در روند اجرای طرح ها، هماهنگی مطلوبی با یکدیگر و مجموعه مدیریت ارشد اجرایی استان داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: شهرداری، شورای اسلامی شهر و دستگاه‌های اجرایی باید به منظور سرعت در روند اجرای طرح ها هماهنگی مطلوبی با یکدیگر و مجموعه مدیریت ارشد اجرایی استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، استاندار لرستان با حضور در محل اجرای طرح تقاطع غیر همسطح بلوار بهارستان در جنوب خرم آباد، از نزدیک روند اجرای این طرح را بررسی کرد.

هوشنگ بازوند در این بازدید گفت: با توجه به اینکه ارتباط خرم آباد به سمت جنوب کشور از این مسیر می گذرد، این تقاطع به منظور تسهیل تردد و بهبود ترافیک فعلی احداثمی شود.

وی افزود: این طرح و سایر طرح های در دست احداث، به منظور ارتقا عمران شهری و ارتقا سیمای عمرانی مرکز استان اجرا می شود چراکه چهره شهر از عوامل موثر جذب گردشگر و سرمایه گذار است.

وی اظهار داشت: شهرداری، شورای اسلامی شهر و دستگاه‌های اجرایی باید به منظور سرعت در روند اجرای طرح ها هماهنگی مطلوبی با یکدیگر و مجموعه مدیریت ارشد اجرایی استان داشته باشند.

وی اظهار داشت: گرچه بودجه شهرداری خرم آباد در مجموع حدود یک هزار میلیارد ریال در سال است اما پروژه‌های فعال شده توسط این مجموعه بیش از دو هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بودجه متمم برای اتمام و تعیین تکلیف این طرح ها ضروری است.

بازوند همچنین با اشاره به تعطیلی هشت ساله طرح پل جهادگران خرم آباد گفت: با توجه به قول شهردار خرم آباد، این طرح دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

طرح تقاطع زیرگذر بهارستان با یکهزار و ۴۰۰ متر طول و ۳۶ متر عرض در منطقه سه راه گلدشت در دست اجرا بوده که از مجموع یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن ۵۰ درصد توسط شهرداری و ۵۰ درصد درصد توسط استانداری تامین می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز