خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کشور؛

لرستان در زمینه کاهش جرایم پیشرفت چشمگیری داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۳۷

استان لرستان در ۷ ماه نخست امسال در زمینه کاهش جرایم در تمام زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به موفقیت‌های استان لرستان در کاهش جرایم در سال ۹۳ عنوان کرد: استان لرستان در ۷ ماه نخست امسال در زمینه کاهش جرایم در تمام زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در نشست خبری با خبرنگاران استان لرستان گفت: استان لرستان ترانزیت و چهارراه خیلی استان‌ها است و زیرساخت‌ها در این استان به سرعت در حال تکمیل شدن و پیشرفت است که این به پشتوانه روحانیت و نماینده ولی‌فقیه در استان است.

وی از مسئولان ارشد به خاطر نصب دوربین‌های پایش تصویری قدردانی کرد و گفت: دوربین‌های پایش تصویری نقش عمده‌ای در موفقیت‌های استان در زمینه‌های انتظامی دارد.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در نشست خبری با خبرنگاران استان لرستان گفت: هدف از سفر خود به این استان، ارزیابی استان‌ها از لحاظ رشد و تعالی فردی در نیروی انتظامی بوده که استان لرستان در این ارزیابی‌ها، در تمام شاخص‌ها مطلوب عمل کرده است.

وی افزود: این موفقیت‌ها در سایه تلاش و کوشش فرماندهی نیروی انتظامی استان، هماهنگی و همکاری خوب دستگاه قضایی، نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان و شورای تأمین این استان بوده است که باید از همه آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم.

وی از مسئولان ارشد به خاطر نصب دوربین‌های پایش تصویری قدردانی کرد و گفت: دوربین‌های پایش تصویری نقش عمده‌ای در موفقیت‌های استان در زمینه‌های انتظامی دارد.

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که در استان لرستان صورت گرفته نسبت به یک و نیم سال قبل قابل ملاحظه است و امروز این استان در شاخص‌های مختلف از جمله کاهش ۳۴ درصدی سرقت، کاهش ۲۲ درصدی تصادفات، کشفیات خوب مواد مخدر و در مجموع رتبه نخست کاهش سرقت‌ها توسط استان لرستان در کشور بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون در ۹ استان ارزیابی رشد تعالی فردی نیروی انتظامی صورت گرفته که در تمام این استان‌ها در شاخص‌های مختلف پیشرفت‌هایی داشته‌ایم اما در استان لرستان در تمام شاخص‌ها شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هستیم.

احمدی‌مقدم یادآور شد: استان لرستان در همه ابعاد از جمله حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، رضایتمندی مردم، مبارزه با جرایم و… رتبه‌های قابل قبولی کسب کرده است که باید به مردم این استان به خاطر این شاخص‌ها تبریک گفت.

وی افزود: از دهه هفتاد تاکنون، بار انتظامی کشور ۵ تا ۱۰ برابر کاهش یافته است، اما ما در بحثنیازهای نیروی انتظامی و استفاده از تجهیزات روز تمام تلاش خود را به کار برده‌ایم که امروز شاهد امنیت کشور نسبت به سال‌های گذشته در تمام زمینه‌ها هستیم.

وی به بحثرشوه‌گیری در نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: هر مأمور نیروی انتظامی اگر ۱۰ هزار تومان رشوه بگیرد، از کار برکنار می‌شود، اما برای رفاه و حال کارکنان نیروی انتظامی تلاش‌هایی صورت گرفته و باید صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی کشور گفت: سال گذشته توسط دولت ۱۰۰ درصد اعتبارات مرز‌ها اختصاص یافته و امسال نیز دولت قول تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات مرز‌ها را داده است.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: ما با همه امکانات و هماهنگی‌های خوبی که بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد باعثشده که ارتقای مرز‌ها را بیشتر کند و تلاش دشمنان این است که ما در مرز‌ها آرام نمانیم، اما در وسط این همه ناآرامی‌ها، امروز خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در یک امنیت کاملی به سر می‌برد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه توجه ما به مرزهای کشور است، با توجه به اینکه برخی موارد، گروه‌های تروریستی تحرکاتی را انجام می‌دهند، اما امروز مرزهای کشور ما در ارتقای مطلوبی به سر می‌برند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: امروز سپاه پاسداران در جاده‌های مرزی کشور وارد صحنه شده است و تمام مناطق جغرافیایی و سخت و صعب‌العبور تحت کنترل نیروهای مسلح هستند و مردم بدانند که هیچ جای نگرانی نیست و واحدهای مرزی در حال آمادگی به سر می‌برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز