خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

ظرفیت‌های بزرگی در کشاورزی و صنعت بانوان لرستانی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۴۵

در هیچ جای دنیا توسعه پایدار اتفاق نمی‌افتد، مگر اینکه تمامی ظرفیت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: بحثآموزش کارآفرینی برای بانوان اشاره کرد و ظرفیت‌های بزرگی در بخش‌های کشاورزی، خدماتی و صنعتی در بخش بانوان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‏‌آباد، سید سعید شاهرخی در پنجمین کارگروه تخصصی بانوان و جامعه در خرم‌‍آباد برگزار شد، عنوان کرد: در هیچ جای دنیا توسعه پایدار اتفاق نمی‌افتد، مگر اینکه تمامی ظرفیت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

وی گفت: یکی از اساسی‌ترین بحث‌ها در پیشرفت و توسعه نیروی انسانی جامعه است که بانوان به عنوان بخشی زیاد و تاثیرگذار در این راستا نقش بسیار مهمی دارند.

شاهرخی افزود: حضور بانوان در زمینه‌های سیاسی، خانوادگی، اجتماعی و فرهنگی به نوبه خود با اهمیت است و زنان باید در این عرصه‌ها در کنار مردان نقش‌آفرینی کنند، تا شاهد رشد، پیشرفت و ثمر بخشی باشیم.

معاون استاندار گفت: اگر بتوانیم یک رابطه اصولی بر اساس مبانی شرعی و قانون اساسی برای حقوق اجتماعی و شهروندی تنظیم کنیم، شرایطی پیدا می‌کنیم که مردم بدون فشار روحی و روانی زندگی مطلوبی داشته باشند و در این رابطه نهادهای مختلف باید افراد را با توجه به اولویت‌بندی‌ها و سر فصل‌ها تحت آموزش قرار دهند، چرا که فرصت‌سوزی در این زمینه جایز نیست.

شاهرخی با اشاره به وضعیت اشتغال در استان گفت: اولویت کار دولت در استان لرستان توجه به بحثاشتغال بود که بیشترین دغدغه و مشکل مردم در این زمینه است که استانداری لرستان به طور جدی به دنبال رفع این معضل است و بانوان نیز متناسب با ظرفیت خود در این بحثمورد توجه قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: استان لرستان همیشه در آمارگیری‌ها، آخرین استان در زمینه اشتغال بوده است. ولی در آمارگیری‌های فصلی انجام شده، هشت پله صعود داشته است که باعثدلگرمی برای ادامه کار در این زمینه است.

این مسئول به بحثآموزش کارآفرینی برای بانوان اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بزرگی در بخش‌های کشاورزی، خدماتی و صنعتی در بخش بانوان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز