خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد؛

ورزشکاران بروجردی در عرصه‌های مختلف بین المللی افتخار آفرینی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۴۳

ورزشکاران بروجردی در عرصه‌های مختلف رقابتی خوش درخشیده و عناوین خوبی را به خود اختصاص داده‎اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: ورزشکاران بروجردی در عرصه‌های مختلف رقابتی خوش درخشیده و عناوین خوبی را به خود اختصاص داده‎اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، محمود ترابی در جلسه بررسی عملکرد اداره ورزش و جوانان بروجرد در هفته تربیت بدنی اظهار کرد: بانوان ورزشکار بروجردی در مسابقات کشوری کاراته سبک کیو کوشین کاراته ماتسوئی خوش درخشیدند.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور۱۷ تیم و ۴۵۰ نفر شرکت کننده از ۱۴ استان به میزبانی شهرری استان تهران برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: تیم کیوکوشین ماتسوئی هیئت کاراته بانوان شهرستان بروجرد به نمایندگی استان لرستان در این مسابقات شرکت کرده بود.

ترابی افزود: ورزشکاران بروجردی با کسب دو مقام اولی، چهار مقام دومی و یک مقام سومی و مجموع هفت مدال، موفق به کسب مقام سوم تیمی بزرگسالان در این دوره از مسابقات شدند.

وی در معرفی نفرات بر‌تر تیم بروجرد گفت: ریحانه گودرزی و شکیبا احتشامی اول، فاطمه مال اسد، مهسا فرخی، اسرا پارسا و مهلا فرخی دوم و فاطمه گودرزی سوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد، اظهار کرد: با حکم فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران بهروز فرزاد به عنوان کمک مربی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت بزرگسالان و مربی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

محمود ترابی عنوان کرد: از این مربی بروجردی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بهمن ماه سال‌جاری به میزبانی کشور تایلند دعوت شده است.

وی در ادامه از درخشش تیم کشتی آزاد نونهالان بروجرد در مسابقات جام سردار شهید کلهر شهریار خبر داد.

این مسئول ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۳ تیم از سراسر کشور برگزار شد که ورزشکاران بروجردی موفق به کسب دو مدال نقره و سه برنز شدند.

ترابی اضافه کرد: در پایان رقابت‌ها تیم شهرستان بروجرد به نمایندگی از استان لرستان موفق به کسب مقام سوم شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد تصریح کرد: در نتایج تیمی تیم‌های شهریار، مازنداران و بروجرد به ترتیب با ۶۰،۵۴ و ۵۰ امتیاز به مقام اول تا سوم دست یافتند.

ترابی افزود: در پایان این رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم حکم و مدال و به سه تیم‌ بر‌تر نیز کاپ و حکم اهداء شد.

-

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز