خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد:

دستگاه‌های اجرایی، مشکل مسکن مهر خرم آباد را مرتفع کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۴۴

دستگاه‌های خدمات رسان باید نسبت به تعیین تکلیف این واحدها اقدام جدی کنند.

فرماندار خرم آباد، مسکن مهر خرم آباد را مطالبه عمومی مردم دانست و افزود: دستگاه‌های خدمات رسان باید نسبت به تعیین تکلیف این واحد‌ها اقدام جدی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حبیب الله خجسته‌پور روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد افزود: مدیران شهرستان باید در راستای تکمیل این طرح‌ها و همچنین استفاده از ردیف‌های شناور بودجه به ویژه برای برقدار کردن ۲۰ درصد چاههای کشاورزی تلاش کنند.

وی اظهار داشت: تخصیص اعتبارات عمرانی در سال جاری ۵۰ درصد بوده که این مهم مسوولیت مدیران را سنگین کرده که باید علاوه بر تسریع در روند فعالیت‌ها، گزارش ماهیانه اقدامات را به فرمانداری ارائه دهند.

وی با اشاره به طرح‌های مصوب کارگروه اشتغال خرم آباد گفت: از مجموع ۱۸ طرح مصوب این کارگروه چهار طرح موفق به دریافت تسهیلات شده که موفقیت تمامی این طرح‌ها در گرو همکاری بیشتر بانک‌ها و دستگاهای مرتبط است.

وی همچنین مسکن مهر را مطالبه عمومی مردم دانست و افزود: دستگاه‌های خدمات رسان باید نسبت به تعیین تکلیف این واحد‌ها اقدام جدی کنند.

فرماندار خرم آباد همچنین با تاکید بر انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر اظهار کرد: این صنوف مخل آسایش و موجب ترافیک شهری و بر هم زدن مبلمان شهر شده‌اند که باید هماهنگی لازم برای انتقال این صنوف به دو شهرک خارج شهر انجام شود.

خجسته‌پور همچنین به اقدامات عمرانی انجام شده در استان اشاره کرد و گفت: آزادراه خرم آباد - اراک با ۹۶۰ میلیارد تومان اعتباردر سه قطعه فعال و سد ایوشان نیز با صرف هزینه ۹۴۰ میلیارد ریال اعبتار آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به نصب ۶۰ دوربین پایش تصویری ادامه داد: نقاط حادثه خیز خر م آباد نیز باید شناسایی وبه منظور جلوگیری از حوادثاحتمالی در بارندگی‌های آینده ساماندهی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز