خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان؛

جسد یکی‌از دانش‌آموزان لرستانی پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۱۰

جسد یکی از دانش‌آموزان لرستانی پیدا و در حال انتقال به پزشک قانونی خرم‌آباد است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ‌ جسد یکی از دانش‌آموزان لرستانی پیدا و در حال انتقال به پزشک قانونی خرم‌آباد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین‌رضا مرادی ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان گفت: کار جستجو توسط ۱۲ اکیپ هلال احمر استان لرستان بامداد امروز در منطقه شوراب ویسیان به سمت پلدختر آغاز شده که دقایقی پیش توسط تیم هلال احمر لرستان پیدا و در حال انتقال به پزشک قانونی است.

وی عنوان داشت: اکیپ‌های هلال احمر از پلدختر و شهرستان خرم‌آباد از دو طرف رودخانه کشکان رود لرستان برای جستجوی جانباختگان سیلاب شب گذشته آغاز شده و کار جستجو را به صورت زمینی و هوایی انجام می‌دهند.

مرادی تصریح کرد: تا پیدا شدن جسد مابقی جان‌باختگان این حادثه کار جستجو توسط اکیپ‌های هلال احمر، بسیج و اقشار مختلف مردم ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جسد پیدا شده پسر بچه‌ای است که بین ۱۵-۱۶ سال سن دارد و در ایستگاه شوراب طالقانی پیدا شده است.

شب گذشته سه دانش‌آموز لرستانی به همراه معلم خود با یک دستگاه خودروی پژو در سیلاب غرق شدند که تلاش برای پیدا شدن جسد آن‌ها ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز