خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان؛

برای احیای فوتبال لرستان به حمایت بخش خصوصی قوی نیازمند هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۶۹

برای حمایت از فوتبال لرستان به هیچ وجه نه اداره کل ورزش وجوانان و نه هیات فوتبال استان، توانایی تیم‌داری و باشگاه‌داری را ندارد و امیدواریم بخش خصوصی به کمک ورزش و به خصوص فوتبال لرستان بیایید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: برای حمایت از فوتبال لرستان به هیچ وجه نه اداره کل ورزش وجوانان ونه هیات فوتبال استان توانایی تیمداری و باشگاهداری را ندارد وامیدواریم بخش خصوصی به کمک ورزش وبه خصوص فوتبال لرستان بیایید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی یاور عزیز‌پور در نخستین نشست مطبوعاتی خود که با حضور خبرنگاران ورزشی نویس لرستان در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: از اینکه فوتبال یک ورزش مهیج وپر طرفدار است واقبال عمومی نسبت به ان در کشور ولرستان بسیار زیاد است شکی نیست وما هم برای احیای فوتبال لرستان با کمک هیات فوتبال استان تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: ولی برای حمایت از فوتبال لرستان به هیچ وجه نه اداره کل ورزش وجوانان و نه هیات فوتبال استان توانایی تیم‌داری و باشگاه‌داری را ندارد و امیدواریم بخش خصوصی به کمک ورزش وبه خصوص فوتبال لرستان بیایید.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: تمام شهر‌های و حتی بخش‌های استان در بحثاعتبارات و بودجه یکسان بوده و در توزیع آن عدالت را رعایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: واقعا از حذف و مشکلات حاشیه‌ای که برای تیم گهر دورود رخ داد، بسیار ناراحت هستیم ودر مقاطعی مردم دورود با شعوروفرهنگ بالای خود نشان دادند که لرستان وشهر دورود پایتخت فرهنگی فوتبال کشور است.

اگر هیات‌ها سالم، هدفمند، منسجم و فعال باشند باعثتوسعه و شکوفایی ورزش لرستان خواهد شد و ما نیز از روسای قوی هیات‌ها ورزشی استان حمایت خواهیم کرد

وی تصریح کرد: هیات‌ها باید طبق قوانین به خودکفایی مالی برسند و نباید متکی به کمک‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان استان باشند و با برنامه‌های هدف دار باید ورزش لرستان را به سمت توسعه سوق دهند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان با اشاره به کمبود بحثفضاهای ورزشی در لرستان نسبت به میانگین کشوری، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۹ پروژه فعال ورزشی در سطح استان وجود دارد که بیش از نیمی از این تعداد با شتاب بیشتری در حال ساخت می‌باشند.

علی یاور عزیزپور عنوان کرد: متاسفانه در گذشته مطالعات و نظارت بر پروژه‌های ورزشی استان ضعیف بوده است که ماحصل آن سالن‌های بی‌کیفیت کنونی است که استانداردهای لازم را ندارند و باعثتحمیل هزینه‌های زیادی برای این ادره کل شده است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه ورزش لرستان در حال حاضر جایگاه مطلوبی ندارد، اظهار کرد: ورزش لرستان وزن قابل قبولی ندارد و در جایگاه۱۵ الی ۲۰استان بر‌تر کشور قرار ندارد. این در حالی است که ما در بحثاستعدادهای ورزشی در کشور کم نظیر هستیم.

عزیز‌پور تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم کاری ما جلب سرمایه گذار در بحثساخت اماکن ورزشی و هم چنین تیم داری در ورزش لرستان خواهد بود و با تمام توان از کسانی که به این بحثورود پیدا کنند حمایت خواهیم کرد و در این زمینه فرصت‌های لازم را مهیا می‌کنیم.

وی افزود: نباید ما انتظار داشته باشیم کسی که در ورزش سرمایه گذاری کند فقط ضرر کند و سودی برای آن حاصل نشود، بلکه باید بستر به سمتی پیش برود که سرمایه گذاران در بخش ورزش به سود دهی برسند تا سایرین نیز ترغیب شوند و در این بحثباری از دوش اداره کل ورزش و جوانان برداشته شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان، مبارزه با فساد مالی را از مهم‌ترین برنامه‌های کاری خود برشمرد و گفت: با کنترل و انظباط مالی و نظارت بیشتر در برنامه‌ها سعی می‌کنیم فساد مالی را در این اداره به حداقل برسانیم.

عزیزپور ابراز کرد: به دنبال این هستیم که انجمن خیرین فضاهای ورزشی ساز را در لرستان ایجاد کنیم تا از این طریق ظرفیت جدیدی برای توسعه ورزش در لرستان را شکوفا کنیم.

وی مسئولیت پذیری، وجدان کاری، صرفه جویی، امانت‌داری، خدمات مطلوب به ارباب رجوع، اخلاق و دوستی، مبارزه با ناهنجاری‌ها، بی‌عدلتی، مبارزه با دوپینگ و فساد سازمان یافته را از دیگر برنامه‌های مهم خود نام برد و افزود: با انجام این کار‌ها بدنبال تغییر مثبت در حوزه ورزش و جوانان استان هستیم و امیدواریم سایر دوستان نیز با ما در این راه هم قدم شوند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان به جایگاه اخلاق در ورزش لرستان نیز اشاره کرد و گفت: اگر ورزشکاری بخواهد در ذهن مردم بماند و خود را ثبت کند باید به اخلاق آراسته شود، زیرا در این صورت است که ورزش پاک می‌شود و این نیازمند کار فرهنگی است که در مدت کوتاهی که سپری کرده‌ایم مقدمات ان را انجام داده‌ایم.

از نظر این مسئول اخلاق رکن ورزش ما است که باید و ورزشکاران و مربیان تلاش کنند اخلاق را ورزش در ورزش به مردم نشان ندهند و آن را ماندگار کنند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان گریزی نیز به مشکلات جوانان در لرستان زد و گفت: در استان لرستان مهم‌ترین مشکلات جوانان را اشتغال و ازدواج تشکیل داده‌اند که امیدواریم با برنامه ریزی‌های که در این زمینه خواهیم داشت به دستاورد‌های ارزشمندی در جهت بهبود این مشکلات برسیم تا شاهد کاهش مشکلات این قشر تاثیر گذار در سطح جامعه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز