خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس خبرداد:

پروژه طرح‌های توسعه شرکت شیر پگاه لرستان به نصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۶۱

با حضور ایرج عبدی، نماینده مردم خرم آباد و مدیر عامل صنایع شیر ایران " پگاه "، پروژه طرح‌های توسعه شرکت شیر پگاه لرستان تصویب شد.

با حضور ایرج عبدی، نماینده مردم خرم آباد و مدیر عامل صنایع شیر ایران «پگاه»، پروژه طرح‌های توسعه شرکت شیر پگاه لرستان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این نشست که با حضور عبدی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، باروتکوب، مدیر عامل صنایع شیر ایران «پگاه»، اسدیان، معاون منابع مالی وسرمایه گذاری، بهاروند، عضو هیئت مدیره پگاه لرستان، در محل شرکت صنایع شیر ایران برگزارشد، طرح‌های توسعه‌ای پگاه لرستان ابلاغ شد.

دکتر عبدی گفت: باید شرایطی فراهم شود که همه مردم از شیر و فراورده‌های آن بعنوان غذای کامل بهره‌مند شوند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد در بررسی‌های بعمل آمده محصولات صنایع شیرکاملا سالم و در حد استاندارد کشورهای توسعه یافته است.

وی ادامه داد: در اطلاع رسانی‌ها باید دقت شود که هراسی که موجبات کاهش مصرف شیر را به همراه داشته باشد در مردم ایجاد نشود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش پگاه لرستان در استان افزود: پگاه لرستان یکی از کارخانه‌های خوب استان است که موجب رونق کسب و کار دامداران و روستائیان منطقه شده است و نقش موثری در اشتغال استان ایفا کرده است به طوری که ۲۵۰ نفر در تولید، ۵۰۰ نفر در توزیع ودر حدود ۱۷۵۰۰ دامدار روستایی با پگاه همکاری دارند.

عبدی اظهار کرد: سه طرح خط تولید وبسته بندی شیر استریل یک لیتری، احداثدامداری ۲۰۰۰ راسی در الیگودرز، احداثکارخانه تولید پودر شیر خشک و آب پنیر در پگاه لرستان موجبات توسعه بیشتر استان خواهدشد.

باروتکوب، مدیر عامل صنایع شیر ایران، نیز در این گفتگو اعلام کرد: سرمایه گذاری پروژه‌های مورد اشاره توسط صنایع شیر وبا بهره گیری از تسهیلات صندوق توسعه ملی خواهد بود که بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان خواهد شد.

وی گفت: مراحل ساخت پروژه دامداری از هفته آینده آغاز خواهد شد و همچنین بمناسبت عید بزرگ غدیر مراسم کلنگ زنی احداثکارخانه شیر خشک ومحصولات پودری پگاه لرستان در هفته آینده اجرا می‌‌شود.

باروتکوب در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به ورود تجهیزات خط تولید شیر استریل یک لیتری تا پایان سال جاری این خط نیز راه اندازی وبه بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز