خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۱۶

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب، از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و برای بهبود و سلامتی و افزایش توفیقات ایشان دعا کرد.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب، از حضرت آیت الله خامنه‌ای عیادت و برای بهبود و سلامتی و افزایش توفیقات ایشان دعا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، طول عمر و بهبود هر چه سریع‌تر ایشان را از خداوند مسئلت کردند.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در این رابطه اظهار داشت: در ملاقات با رهبر معظم انقلاب ضمن عیادت و آرزوی طول عمر و بهبود و سلامتی برای ایشان سلام و دعای مردم ولایتمدار لرستان را خدمت ایشان عرض کردیم.

وی با بیان اینکه در این دیدار از ارسال پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خاطر درگذشت والده مکرمه تشکر کردم، افزود: بیماری رهبر معظم انقلاب برای ما سنگین‌تر از فوت والده بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: در این دیدار همچنین مراتب دعای خیر مردم لرستان برای بهبود رهبر معظم انقلاب و برگزاری مراسم‌های شکرگذاری به خاطر سلامتی ایشان به اطلاع حضرت آیت الله خامنه‌ای رسانده شد.

حجت الاسلام میرعمادی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در این دیدار ضمن تشکر از مردم لرستان خواستند که سلام ایشان را به مردم شجاع، غیور و مومن استان ابلاغ کنم که در رابطه با سلامتی ایشان به درگاه الهی دعا کردند.

وی وضعیت عمومی مقام معظم رهبری را بسیار خوب عنوان کرد و با اظهار خرسندی از سلامتی و نشاط جسمی و روحی رهبر معظم انقلاب، بهبودی کامل ایشان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز