خبرگزاری کار ایران

نشست انجمن‌های اسلامی آب و برق کشور در خرم آباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۸۷

سومین نشست هم اندیشی انجمن های اسلامی صنعت آب و برق کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی امروز در خرم آباد برگزار شد.

سومین نشست هم اندیشی انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی امروز در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سومین نشست هم اندیشی انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق کشور عصر امروز در هتل شهرداری خرم آباد برگزار شد.

مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید لرستان در این نشست اظهار کرد: استان لرستان یکی از استان‌های پیشرو در دفاع مقدس بوده بطوری که در عملیات حاج عمران ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است ودر سخت‌ترین شرایط منطقه نیروهای لرستان همیشه پیروز میدان بودند.

وی افزود: استان لرستان ۶ هزار و ۶۶۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده است که ۳.۶ شهدای کشور مربوط به لرستان است.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران لرستان تصریح کرد: استان لرستان با دارا بودن یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت ۲.۳ دهم جمعیت کشور را به خوداختصاص داده است.

روشنی بیان کرد: در حال حاضر ۴۲ هزار آزاده در سطح کشور وجودارد که ۸۸۴ مربوط به لرستان است و ۱۶ نفراز آن‌ها هم به شهادت رسیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود ایثارگری‌ها و رشادت‌های مردم این استان به شاخص‌های رشد نرسیده است وجامعه ایثارگری استان ۵ برابر کشور آمار بیکاری دارد.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان لرستان ضمن تقدیر وتشکر از تلاش شبانه روزی مدیریت ارشد استان در راستای توسعه استان گفت: استاندارلرستان بسیجی وار در راستای عمران استان تلاش می‌کند واز اقشار ایثارگر حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز