خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

کنگره شهدای دانش آموز در لرستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۱۰

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری کنگره شهدای دانش آموز لرستان در بروجرد خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری کنگره شهدای دانش آموز لرستان در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، گودرز کریمی فر در جلسه مدیران مدارس و کار‌شناسان شاهد استان‌های قم و لرستان که در سالن اجتماعات خانه معلم خرم آباد برگزار شد، حفظ یاد شهدا را نیاز امروز جامعه خواند و گفت: امروز بیش ازهر زمان دیگری نیازمند یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه هستیم.

وی پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی را مدیون خون مقدس شهدا خواند و گفت: اگر این نگاه وجود دارد که براساس افق ۱۴۰۴ ایران بایستی به قدرت اول منطقه از جهات مختلف علمی، فناوری، صنعتی و… برسد، همه این‌ها بخاطر رشادت و جانفشانی شهدای ایران اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای مقدس و معنوی برای خود و دست اندرکاران آموزش و پرورش خواند و گفت: بزرگ‌ترین مدرسه شاهد غرب کشور مهرماه امسال در لرستان افتتاح می‌شود.

وی در ادامه مدیران مدارس را سفیران و سکان داران تعلیم و تربیت خواند و گفت: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورشی متعالی و متقرقی داشته باشیم نیازمند مدیران مدارس دارای ایده، خلاق، توانمند و آشنا به شاخص‌ها و معیارهای آموزش و پرورش هستیم.

کریمی فر ۳شاخصه موفقیت مدیران را اراده، امید و پشتکار اعلام کرد و گفت: ما به دنبال مدیرانی هستیم که برنامه ریز باشند و بتوانند با کنترل و سازماندهی قوی بر همه سیستم نظارت داشته باشند.

وی سیاست‌های پنج گانه مقام عالی وزارت را راه حل تمام مشکلات آموزش و پرورش خواند و گفت: ساماندهی مطلوب نیروی انسانی، ارتقاء کیفیت و بهره وری آموزشی، تمرکز زدایی، بودجه ریزی عملیاتی و توسعه مشارکت‌های همه جانبه می‌تواند آموزش و پرورش را به سمت دستگاهی پیشرفته و متقرقی سوق دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نراز علمی و آموزشی مدارس شاهد را بسیار خوب برشمرد و گفت: تمام سعی خود را برای تجهیز امکانات آموزشی و استفاده از نیروهای توانمند، متعهد و متخصص در این مراکز به کار بسته‌ایم.

قاسمی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش لرستان نیز ضمن خیرمقدم به رئیس و کار‌شناسان امور شاهد و ایثارگران استان قم، هدف از برگزاری این جلسه را استفاده و انتقال تجربیات موفق مدیران مدارس و کار‌شناسان شاهد ۲ استان اعلام کرد و گفت: راهکار‌ها و تنگناهای آموزشی در مدارس شاهد در این گردهمایی مورد برسی قرار می‌گیرد.

لرستان ۱۸۷ شهید فرهنگی و ۹۰۷ شهیددانش آموز را تقدیم انقلاب کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز