خبرگزاری کار ایران

اولین شکست صدرنشین لیگ برتر فوتبال لرستان رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۳۲

رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال لرستان با انجام ۴ بازی در شهرهای مختلف استان به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی، تیم استقلال یاسری خرم‌آباد موفق شد برابر بهزیستی صدرنشین صاحب برتری شود.

رقابت‌های هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتبال لرستان با انجام ۴ بازی در شهرهای مختلف استان به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی، تیم استقلال یاسری خرم‌آباد موفق شد برابر بهزیستی صدرنشین صاحب برتری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، بهزیستی خرم‌آباد پس از کسب ۴ پیروزی در ۴ هفته آغازین در ورزشگاه تختی به مصاف همشهری‌اش استقلال یاسری رفت در ‌‌نهایت بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به حریف واگذار کرد.

سرخ‌جامگان خرم‌آباد نیز از توقف بهزیستی ‌‌نهایت استفاده را برد و با نتیجه ۲ بر یک از سد دیگر تیم خرم‌آبادی یعنی افلاک گذشت تا با بهزیستی هم‌امتیاز شود و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گیرد.

میلاد الیگودرز نیز که تا این‌جا موفق‌ترین تیم شهرستانی لیگ استان نشان داده، برابر میزبانش ایران‌شرق الش‌تر با یک گل به برتری رسید تا ۳ امتیاز دیگر به اندوخته‌هایش اضافه شود.

در آخرین بازی نیز پرسپولیس الیگودرز میزبان سزار سپیددشت بود که در پایان موفق شد برابر مهمانش با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز