خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان

طرح سرشماری عمومی کشاورزی در لرستان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۰۵

طرح سرشماری عمومی کشاورزی لرستان همزمان با سزاسر کشور از ۵ مهرماه آغاز می شود و تا ۱۸ آبان ماه ادامه دارد.

استاندار لرستان گفت: طرح سرشماری عمومی کشاورزی لرستان همزمان با سزاسر کشور از ۵ مهرماه آغاز می شود و تا ۱۸ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنااز خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سرشماری عمومی کشاورزی لرستان در خرم آباد اظهارداشتر این سرشماری، تمام واحدهای تولیدی و بهره برداران بخش کشاورزی استان شمارش و ثبت اطلاعات هر یک به طور جداگانه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سرشماری عمومی کشاورزی استان لرستان، تمام مناطق روستایی و شهری را پوشش می‌دهد.

استاندار لرستان، با اشاره به اهمیت آموزش عوامل اجرایی، گفت: آموزش مفاهیم و راهنماها به ماموران آمارگیری و سایر عوامل اجرایی، یکی از راه‌های موثر در کاهش و جلوگیری از بروز خطا‌های غیر نمونه‌ای در تمام طرح‌های آماری به ویژه سرشماری است.

عالی ترین مقام دولت در لرستان اضافه کرد: سرشماری عمومی کشاورزی نقش محوری و پایه‌ای در نظام ملی آمارهای کشاورزی هر کشور ایفا می کند و آمار درست در برنامه ریزی مدیران نقش اساسی دارد.

وی درادامه تاکید کرد: فرمانداران هر شهرستان در لرستان موظف هستند که ظرف مدت یک هفته جلسات هماهنگی را در سطح شهرستان ها برگزار کرده و وظایف هر دستگاه اجرایی را در این زمینه مشخص کنند.

بازوند تصریح کرد: شرکت مخابرات باید آمادگی خود را برای همکاری با این طرح به طور کتبی به استانداری اعلام نماید و نسبت به تأمین اینترنت با پهنای باند ۱ مگابایت در محل فرمانداری ها اقدام کند.

وی گفت: گفت: طرح سرشماری عمومی کشاورزی در لرستان در ۳ هزار و ۳۶۰ روستای این استان و ۱۵ شهر کوچک و ۱۲۱ هزار بهره بردار توسط آمارگیران انجام می شود.

بازوند اظهار کرد: مردم نباید فکر کنند با اجرای این سرشماری اماکن قطع شدن یارانه وجودارد و آمار دقیق ارائه ندهند باید در این زمینه تبلیغات درست انجام شود.

وی گفت: ما باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی کار سرشماری را عملیاتی کنیم که بتوانیم در این زمینه جزء ۳ استان برتر در سطح کشور باشیم زیرا در صورت وجود آمار نادرست مشکلاتی در آینده به وجود می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز