خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان؛

استفاده از هر گونه روغن پالم در محصولات پگاه لرستان را تکذیب می‎کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۵۹

استفاده از هر گونه روغن پالم در محصولات پگاه لرستان را تکذیب می‎کنم، زیرا هیچگونه روغن پالمی در این محصولات مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان گفت: استفاده از هر گونه روغن پالم در محصولات پگاه لرستان را تکذیب می‎کنم، زیرا هیچگونه روغن پالمی در این محصولات مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، یاراحمدی، مدیر عامل شرکت شیر پگاه استان لرستان، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: روغن پالم روغنی است که سال‌های سال است که از کشور مالزی می‌آید و به دلیل قیمت ارزان و سودآوری بالا بیشتر از گذشته وارد شده است.

وی افزود: مخاطره اصلی روغن پالم برای مردم در روغن هایی نباتی و خوارکی است که بیش از حد از این روغن ها استفاده می‌کنند.

وی عنوان کرد: وزارت بهداشت با این خبر صنعت لبنیات را زیر سوال برد و هجمه ای به این صنعت وارد کرد.

یاراحمدی افزود: متاسفانه بیش از ۵۰ درصد روغن‎های وارداتی کشور از این نوع است و باید به این افرادی که اجازه ورود این روغن به کشور را داده‎اند، ایراد گرفت.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت می بایست کارخانجاتی که از روغن پالم استفاده می کنند معرفی کنند، تا این موضوع برای افکار عمومی روشن شودچراکه با این کار به شرکتهای لبنیات ضرری وارد نمی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هزار و ۷۰ شرکت لبنیات درسطح کشور فعالیت می کنند، تصریح کرد: انتظاری که از واحدهای نظارتی و پایش داریم از لبنیات موجود در کارخانجات لبنیات نمونه گیری کنند تا شرکت‌های متخلف شناسایی شوند، و آنها را به مردم اعلام کنند.

مدیر عامل شرکت شیرپگاه استان لرستان گفت: کمتر از یک سوم سرانه دنیا لبنیات مصرف می کنیم که همین اخبار هم باعثمی شود این میزان هم کاهش بیابد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز