خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهرخرم آباد؛

شورای شهر به دنبال ارتقای سطح کیفی ورزش خرم آباد است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۲۴

اولین اقدام شورای شهر برای ارتقای سطح کیفی ورزش خرم آباد، ایجاد زیرساخت لازم است.

عضو شورای شهرخرم آباد گفت: اولین اقدام شورای شهربرای ارتقای سطح کیفی ورزش خرم آباد، ایجاد زیرساخت لازم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آباد از سفیر افلاک، جافر وفایی اظهارکرد: شورای شهر خرم آباد در بدو کار، بابرنامه ریزی جام فجر درخرم آباد به دنبال ارتقای سطح کیفی و کمی ورزش این شهر بوده و هست.

وی افزود: مهم‌ترین اقدام شورای شهر در ایجاد زیرساخت شهری برای ارتقای ورزش، توافق با مدیر پروژه ونک پارک برای ایجاد ۱۲۰۰مترمربع زیرساخت ورزشی دراین شهر است.

وفایی اشاره کرد: مسئله حذف و تخریب سالن ۲۲بهمن میدان کیو واضافه شدن زمین آن به پروژه ونک پارک، یکی از دغدغه‌های ورزشکاران خرم آبادی بود اما شورای شهر با توافقی که با مدیرپروژه ونک پارک داشت تلاش کرد تا گزینه بهتری برای جایگزینی این سالن ایجاد شود.

وی درپاسخ به برخی انتقادات مبنی برتخریب سالن ورزشی خرم آباد گفت: در اینکه پروژه ونک پارک یکی از بهترین و موثر‌ترین پروژه‌های تجاری شهرخرم آباد است، شکی نیست. اما شرایط اقتضا کرد به خاطر کاری بزرگ‌تر و بهتر، مساحت زیرساختی این سالن ورزشی به پروژه عظیم کیو الحاق شود تا شاهد رشد وتوسعه بهتری درزمینه ورزش شهرباشیم.

وفایی تصریح کرد: سرمایه گذار پروژه کیو درحضور ۵تن از اعضای شورای شهر با ارائه طرح توجیهی، علنا و کتبا توافق کرد که درقبال الحاق زمین سالن ورزشی ۲۲بهمن، سالنی مجهز‌تر و بهتر با زیربنایی ۱۲۰۰متری به ورزش لرستان و ورزشکاران خرم آبادی تقدیم کند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان خرم آبادی بدانند که دراین پروژه، سهم ورزش بیش از سهم شهرداری برای اعضای شورای شهر ارزشمند است و امیدواریم سالن بزرگ ورزشی کیو بتوانند دغدغه ورزشکاران را مرتفع سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز