خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور استاندار لرستان؛

محور روستایی لنج‎آباد به چم‎چیت شهرستان دورود به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۹۹

در سومین روز از هفته دولت محور روستایی لنج آباد به چم چیت شهرستان دورود با حضور استاندار لرستان به بهره‎برداری رسید.

در سومین روز از هفته دولت، محور روستایی لنج آباد به چم چیت شهرستان دورود با حضور استاندار لرستان به بهره‎برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دورود، با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان، ملکی مدیرکل مسکن، راه و شهرسازی لرستان، حجت‎الاسلام حسین رجایی‎پور امام جمعه، ماشاءالله نعمتی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان دورود محور روستایی لنج‎آباد به چم‎چیت شهرستان دورود افتتاح و به بهره برداری رسید.

بر پایه این گزارش، محور دورود – لنج آباد - عمارت به طول ۲۷ کیلومتر از جاده‎ای روستایی شهرستان دورود است که پروژه بهسازی آسفالت این محور در قطعه دوم کار یعنی لنج آباد به چم‎چیت به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت به بهره‎برداری رسید.

مدیرکل مسکن، راه و شهرسازی لرستان در آیین افتتاح از این طرح گفت: اجرای پروژه بهسازی راه روستایی لنج‏آباد و عمارت به سه قطعه تبدیل که قطعه اول از ورودی جاده تا روستای لنج‎آباد به طول هفت کیلومتر در گذشته انجام شده است.

ملکی افزود: قطعه دوم که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، از روستای لنج‎آباد تا چم‎چیت به طول ۱۰ کیلومتر است، که با توجه به کمبود اعتبارات به صورت امانی توسط پیمانکار و با کمک تجهیزات اداره راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ می‌لبون تومان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه محور روستایی دورود به عمارت از محورهای سخت است، تصریح کرد: با توجه به صعب‎العبور بودن منطقه و همچنین شرایط کوهستانی اجرایی این گونه پروژه‎‌ها دارای سختی بسیاری است.

این مسئول یادآور شد: با اجرای این پروژه زمان طی مسیر برای اهالی منطقه از یک ساعت ۴۰ دقیقه کاهش بسیاری یافته است و وجود این چنین جاده‎ای باعثمورد توجه قرار گرفتن منطقه برای گردشگران شده است.

مدیرکل مسکن راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‎های جاده و عرض کم در برخی نقاط پارکینگ‎های نیز در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه عملیات اجرایی قطعه سوم پروژه در دست آغاز است، اظهار داشت: قطعه سوم یعنی از روستای عمارت به‌ تی به طول هفت کیلومتر عملیات اجرایی آن در دست آغاز است که با اجرایی این پروژه راه دسترسی ۱۵ روستای دیگر بهسازی می‌‎شود.

وی افزود: پیمانکار قطعه سوم مشخص شده و در حال تجهیز کارگاه است و امیدواریم طی چند روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز