خبرگزاری کار ایران

در دومین روز از هفته دولت توسط استاندار لرستان؛

پمپاژ آب خاتون‌بان نور آباد لرستان به بهره‎برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۶۷

با حضور استاندار لرستان، ظهر امروز در دومین روز از هفته دولت پمپاژ آب خاتون‎بان نور آباد به بهره‎برداری رسید.

با حضور استاندار لرستان ظهر امروز در دومین روز از هفته دولت پمپاژ آب خاتون‎بان نور آباد به بهره‎برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نور آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در مراسم بهره‎برداری از پمپاژ آب خاتون‎بان نور آباد ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: در هفته دولت ۵۹ طرح در زمینه‎های مختلف در شهرستان دلفان با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیون و ۱۱۲ هزار ریال با اشتغال‎زایی ۴۱ نفر به بهره‎برداری می‌‎رسند.

وی عنوان داشت: در این هفته که به نام امید و آرامش نام‎گذاری شده است، کشتارگاه دام روستای حسین‎آباد دلفان که توسط اداره کل دامپزشکی احداثشده است، امروز به بهره‎برداری می‌‎رسد.

این مسئول یادآور شد: مخزن آب نورآباد یکی دیگر از پروژه‎های قابل افتتاح در این هفته است که توسط شرکت آبفا احداثشده و با بهره‎برداری از آن، مشکل کم‎آبی مردم شهرستان دلفان از بین می‌‎رود.

بازوند اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان دلفان(نور آباد) یکی از شهرستان‎های است که بیشترین روستاهای کم آب استان را دارا است، از این رو باید به ان توجه بیشتری شود.

استاندار لرستان متذکر شد: همچنین امروز پروژه گازرسانی به دو روستای جعفرآباد علیا و سفلی آغاز می‌‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز