خبرگزاری کار ایران

در دومین روز هفته دولت انجام شد؛

افتتاح ایستگاه پمپاژ آب الشتر لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۶۱

طی مراسمی با حضور استاندار لرستان، ظهر امروز در دومین روز از هفته دولت پمپاژ آب شهرستان الشتر به بهره‎برداری رسید.

طی مراسمی با حضور استاندار لرستان، ظهر امروز در دومین روز از هفته دولت پمپاژ آب شهرستان الش‌تر به بهره‎برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از الشترلرستان، هوشنگ بازوند ظهر امروز در مراسم بهره‎برداری از پمپاژ آب دلفان ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: در شهرستان الشتر ۵۲ طرح عمرانی، اقتصادی و… با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان و اشتغال‎زایی ۲۱ نفر به بهره‎برداری می‌‎رسند.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پمپاژ چندین هکتار از زمین‎های دیم این شهرستان آبی می‌‎شوند که این خود در توسعه بخش کشاورزی شهرستان الش‌تر تاثیرگذار است.

بازوند ادامه داد: ما به دنبال توسعه استان لرستان در بخش‎های مختلف به ویژه کشاورزی هستیم که در این خصوص همه تلاش خود را به کار می‌‎گیریم.

این مسئول بیان داشت: تا پایان امسال دو سد ایوشان و مروک استان لرستان به بهره‎برداری می‌‎رسد که با افتتاح آن‌ها بخشی از زمین‎های دیم و راکت لرستان آبی می‌‎شوند که این امر در اشتغال جوانان این استان تاثیر زیادی دارد، زیرا لرستان از نظر کشاورزی ظرفیت‎های خوبی دارد که باید از بالقوه بوده بالفعل شوند و ما نیز همه تلاش خود را در این خصوص به کار می‌‎گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز