خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبرداد؛

۱۱۰ پروژه در خرم آباد، همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۳۷

برای تکمیل این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان هزینه شده و با افتتاح آن‌ها برای هزار و ۴۸۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

استاندار گفت: در هفته دولت ۱۱۰ پروژه در مرکز لرستان به بهره برداری می‌رسد و برای تکمیل این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان هزینه شده و با افتتاح آن‌ها برای هزار و ۴۸۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: همزمان با این هفته ۵۱۴ پروژه عمرامی، خدماتی، کشاورزی، ورزشی، فرهنگی و… در استان به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار لرستان افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها برای سه هزار و ۹۸۵ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

بازوند با اشاره به بهره برداری از ۱۱۰ پروژه در مرکز لرستان یادآور شد: برای تکمیل این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان هزینه شده و با افتتاح آن‌ها برای هزار و ۴۸۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی همچنین از افتتاح ۶۸ پروژه با اشتغالزایی هزار و ۷۱۲ نفر در بروجرد خبر داد و گفت: ۱۱۶ میلیارد تومان صرف تکمیل و بهره برداری از این تعداد پروژه شده است.

بازوند با بیان اینکه در شهرستان الیگودرز نیز ۲۳ پروژه با اشتغالزایی ۲۹۰ نفر آماده بهره برداری است، بیان داشت: ۷۵ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است.

استاندار لرستان با اشاره به تکمیل ۶۶ پروژه با اشتغالزایی ۱۱۷ نفر و اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در دورود افزود: در شهرستان کوهدشت نیز ۳۸ پروژه با اشتغال ۵۱ نفر و اعتبار ۹ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

بازوند تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستانهای سلسله، پلدختر، دلفان، ازنا، رومشگان و دوره چگنی را به ترتیب ۵۲ پروژه، ۴۴ پروژه، ۵۹ پروژه، ۳۵ پروژه، ۶ و ۱۳ پروژه عنوان کرد و بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه به ترتیب ۲۰۱،۴۷، ۴۱،۲۷، ۶ و ۸ فرصت شغلی در این شهرستان‌ها ایجاد می‌شود.

وی بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت پس از پروژه‌های مسکن مهر را در حوزه دهیاریهای استان دانست و این امر را ناشی از رویکرد دولت تدبیر و امید در توسعه روستا‌ها و مناطق محروم و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان دانست.

استاندار لرستان تصریح کرد: همزمان با هفته دولت ۱۲۷ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان در حوزه دهیاری‌های استان به بهره برداری می‌رسد.

بازوند همچنین به افتتاح ۶۴ پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۱۸۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود از بهره بردای ۴۹ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۸۶۷ میلیون تومان در حوزه شهرداریهای استان خبر داد و بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای دو نفر شغل ایجاد می‌شود.

استاندار لرستان همچنین در ادامه سخنان خود به افتتاح پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با هفته دولت امسال بیش از دو هزار و ۹۸ واحد مسکن مهر در استان لرستان تحویل متقاضیان داده می‌شود.

وی ادامه داد: این تعداد واحد مسکن مهر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به مرحله بهره برداری رسیده‌اند.

بازوند عنوان کرد: در جریان تکمیل این تعداد واحد مسکن مهر در استان برای سه هزار و ۱۴۷ نفر شغل ایجاد شده است.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به جزئیات دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای، شرکت آبفا، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت گاز و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان به ترتیب ۲ پروژه، ۲۲،۶۴، ۲۵ و ۱۳ پروژه آماده افتتاح دارند.

وی ادامه داد: همچنین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۴۰ پروژه، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هفت پروژه، اداره کل راه و شهرسازی لرستان ۲۰ پروژه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ۹ پروژه و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۶ پروژه برای بهره برداری دارند.

بازوند تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در شرکت آب و فاضلاب روستایی را ۱۶ پروژه، کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲۰ پروژه، شرکت توزیع برق ۳۰ پروژه، اداره کل ورزش و جوانان سه پروژه، اداره کل منابع طبیعی استان چهار پروژه و بخشداری‌ها را ۱۴ پروژه برشمرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: همچنین صدا و سیمای مرکز لرستان، اداره کل تعاون روستایی، اداره کل محیط زیست، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، فرمانداریهای استان، ناحیه مقاومت بسیج و اداره کل دامپزشکی لرستان هر کدام یک پروژه قابل افتتاح دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز