خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان

بهره برداری از طرح گازرسانی به ۵۶ روستای استان لرستان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۸۱

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از بهره برداری طرح گازرسانی به ۵۶ روستای استان در هفته دولت خبر داد

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از بهره برداری طرح گازرسانی به ۵۶ روستای استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اباد، حشمت اله شمس خرم آبای گفت: اعتبارات منظور شده برای این پروژه ها بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد.

حشمت اله شمس خرم آبای در مورد پروژه های امسال هفته دولت افزود: با توجه به اهمیت گازرسانی به روستاها، اولویت اصلی گازرسانی به روستاها بوده و پروژه های قابل افتتاح هفته دولت امسال همگی در این حوزه می باشند.

وی اظهار داشت: با گازرسانی به این روستاها بیش از ۲۰۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد که امید می رود از این سوخت پاک به درستی استفاده نمایند. شمس خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از ۷۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: گازرسانی به شهرهای گراب و کوهنانی نیز به پایان رسیده و این دو شهر نیز آماده بهره برداری می باشند.

شمس خرم آبادی با اشاره به اینکه اولویت شرکت گاز توسعه گازرسانی به روستاهای استان است گفت: علاوه بر طرحهای مذکور که به زودی به بهره برداری می رسند گازرسانی به ۱۷۰ روستای استان نیز در دست اجرا می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز