خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با روز فرهنگ پهلوانی:

از ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش در خرم‌آبادتقدیرشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۲۳

به مناسبت ۱۷ شوال سال پیروزی تاریخی حضرت علی(ع) بر عمر ابن عبدود که «روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای» و «روز بسیج ورزشکاران» نام‌گذاری شده، شماری از ورزشکاران و دست‌اندکاران ورزش خرم‌آباد توسط سازمان ورزشکاران بسیج لرستان در زورخانه شهید شاپور نعمت‌الهی خرم‌آباد تجلیل به عمل آمد.

به مناسبت ۱۷ شوال، سال پیروزی تاریخی حضرت علی(ع) بر عمر ابن عبدود که «روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای» و «روز بسیج ورزشکاران» نام‌گذاری شده، شماری از ورزشکاران و دست‌اندکاران ورزش خرم‌آباد توسط سازمان ورزشکاران بسیج لرستان در زورخانه شهید شاپور نعمت‌الهی خرم‌آباد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد به نقل از یافته، این مراسم با حضور سردار مرتضی کشکولی فرمانده لشکر حضرت ابوالفضل(ع) سپاه لرستان و سرهنگ علی‌حسین پازدار معاون هماهنگ‌کننده این نیرو، رضا محمدی‌اصل مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و جمعی از مسوولان و پیشکسوتان ورزش باستانی لرستان برگزار شد.

در این مراسم از ۸ ورزشکار ملی‌پوش بسیجی استان و همچنین سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج ورزشکاران لرستان تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه:

* سازمان بسیج ورزشکاران استان با همکاری هیأن ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای لرستان میزبانان این مراسم بودند که از همه ورزشکاران و پیشکسوتان باستانی برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آوردند.

* ورزشکاران بسیجی حرکات نمایشی خود را به مناسبت سالروز فرهنگ پهلوانی در سالن شهید شاپور نعمت‎الهی به نمایش گذاشته‎اند.

* از جمله کسانی که لباس پوشیده و وارد گود مقدس زورخانه شدند می‌توان به سرهنگ «ناصر فرید» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، سرهنگ «بهمن پاکزاد» فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد و سید فضل‌الله موسوی‌حمزه‌فرد اشاره کرد.

* در این مراسم از خانواده شهید علی آشناگر تقدیدر به عمل آمد. همچنین از غلام چگنی(مدرس بسیجی تربیت‌بدنی)، علی‌رضا سیاهپوش(هیأت شنای بسیج)، میلاد شرفی(قهرمان بسیجی جهان در رشته کیک‌بوکسینگ و دارنده کربند طلایی مسابقات آسیایی)، اصغر زین‌علی(مسوول بر‌تر کانون بسیج ورزشکاران)، سید محمودرضا آهوقلندری(سرگروه حقله‌های صالحین)، امید سلیمانی(مربی جانبازان)، اکبر عالی‌پور(دارنده نشان طلای مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح جهان) و احمد تلوری(خبرنگار بسیج) نیز تقدیر شد.

* در این مراسم اکثر رؤسای هیأت‌های ورزشی لرستان، مسوولان کانون‌های بسیج ورزشکاران و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج حضور داشتند.

* جلوی درب ورودی زورخانه نیز ۵۰ جلد کتاب شامل زندگی‌نامه تعدادی از شهدای ورزشکار شهرستان خرم‌آباد، کتب سیاسی و نیز کتب مرتبط با حوزه دفاع مقدس به نمایش گذشاته شد.

* امر برگزاری این مراسم سرهنگ پاسدار بهروز بازگیر مسوول سازمان بسیج ورزشکاران لرستان و دارویش نظری سرپرست هیأت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای لرستان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز