خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان؛

تشدید گشت‌های امنیت اخلاقی در لرستان در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۷۲

در زمینه مسائل اخلاقی لرستان در وضعیت مطلوبی قرار داشته و نمره قابل قبولی می گیرد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در زمینه مسائل اخلاقی، لرستان در وضعیت مطلوبی قرار داشته و نمره قابل قبولی می‌گیرد، تصریح کرد: با این حال با هرگونه مزاحمت‌های خیابانی و مصادیق مشابه برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سردار محمد قنبری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ویژه‌ای که در دستور کار این فرماندهی وجود دارد احداثو توسعه فضاهای ورزشی است.

وی با بیان اینکه احداثمجتمع‌های رفاهی و ورزشی در فضای بیرون از ستاد فرماندهی انتظامی استان در دست پیگیری است عنوان کرد: احداثاین فضا‌ها از مطالبات اصلی کارکنان انتظامی استان بوده که در آینده نزدیک به دنبال تحقق این مطالبه هم برای کارکنان و هم استفاده سایر مردم هستیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: احداثمجتمع‌های رفاهی و ورزشی برای کارکنان نیروی انتظامی لرستان از مطالبات اصلی است.

فرمانده انتظامی استان لرستان در مورد ادعای تعطیلی زورخانه موجود در فضای این فرماندهی نیز تصریح کرد: چنین سالنی به صورت رسمی و شناسنامه‌دار برای استفاده عموم در این ستاد وجود نداشته است.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه همه ساختمان‌های نیروهای مسلح شناسنامه دار هستند، بیان داشت: اینکه کسی از بیرون از مجموعه برای استفاده از فضای ورزشی داخل ساختمان‌های نیروی انتظامی شود خلاف مقررات محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با گشت‌های امنیت اخلاقی نیز بیان داشت: خوشبختانه استان لرستان به لحاظ بافت فرهنگی یکدست و غنی که دارد در زمینه مشکلات این حوزه به مراتب نسبت به استانهای دیگر کشور در وضعیت مطلوب تری قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در زمینه مسائل اخلاقی لرستان در وضعیت مطلوبی قرار داشته و نمره قابل قبولی می‌گیرد تصریح کرد: با این حال با هرگونه مزاحمت‌های خیابانی و مصادیق مشابه برخورد می‌شود.

سردار قنبری ادامه داد: در این راستا تشدید گشت‌های امنیت اخلاقی در استان در دستور کار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز