خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از شرکت پارسیلون خرم آباد بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۵۰

ما صنایعی هستیم که پایمان با زنجیر بسته شده است. مسیر درازی را طی کرده‌ایم تا به این مرحله رسیده‌ایم ولی موانع و مشکلات همچنان پیش رو هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از هرگونه کمکی به منظور احیای صنعت لرستان مضایقه نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، قدرت اله ولدی به همراه معاون امور صنایع، مشاور سازمان و سایر همکاران، طی بازدید از شرکت پارسیلون خرم آباد به بررسی مشکلات و موانع این واحد صنعتی پرداخته و به درد دل‌های مدیر کارخانه گوش دادند.

در این دیدار مهندس یعقوبی مدیر کارخانه ابراز داشت: ما صنایعی هستیم که پایمان با زنجیر بسته شده است. مسیر درازی را طی کرده‌ایم تا به این مرحله رسیده‌ایم ولی موانع و مشکلات همچنان پیش رو هستند.

سپس ریاست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان از همه قسمتهای مختلف کارخانه بازدید و ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت کارخانه با کارکنان شرکت به گفتگو پرداختند به طوری که این بازدید بیش از دوساعت طول کشید.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری به آینده شرکت گفت: ما از هرگونه تلاش و کمکی که در چارچوب قانون و مقررات باشد مضایقه نخواهیم کرد و هدف اصلی ما این است به گونه‌ای عمل کنیم که صنعت استان لرستان رادر بازار ایران اسلامی به طور بارز نشان دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز