خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛

دانشگاه علوم پزشکی نیازمند به هم فکری و همکاری خیرین لرستانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۴۷

منابع دولتی و اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی محدود است و ما نیازمند به هم فکری و همکاری خیرین هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه ورود خوب به حوزه خیرین سلامت می تواند عقب ماندگی های استان را جبران کند، افزود: منابع دولتی و اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی محدود است و ما نیازمند به هم فکری و همکاری خیرین هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، کوروش ساکی در جلسه مجمع خیرین سلامت استان با اشاره به اینکه اگر بتوانیم به دریای عظیم خیرین در حوزه سلامت وصل شویم بسیاری از مشکلات این حوزه در لرستان حل می شود، اظهار داشت: باید بتوانیم با خیرین ارتباط بگیریم و از منابع عظیم آنها در راستای رفع محرومیت ها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر جلب مشارکت گسترده خیران در مناطق محروم لرستان، تصریح کرد: شناسایی افراد خیر و زمینه سازی برای جذب همکاری آنان در مجموعه خیرین حوزه سلامت و بهداشت، نقش مهم و موثری در رشد و گسترش سطح خدمات بهداشتی و درمانی استان دارد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت های اساسی خیرین سلامت در بروجرد، گفت: با توجه به انتصاب قائم مقام امور خیرین در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جذب خیرین در دیگر شهرهای استان لرستان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به منابع محدود دولت در بخش های مختلف، افزود: در خصوص تبلیغات موثر و انجام فعالیت های گستره به منظور جذب خیران سلامت در لرستان، اقدام موثری و مطلوبی صورت نگرفته و این نقصان باید با ایجاد ارتباط قوی با افراد توانمند و خیر جبران شود.

وی با بیان اینکه ارتباط برقرار کردن با خیرین و جلب حمایت آنها مهم است، تصریح کرد: در خرم آباد و شهرهای استان خیرین بسیاری وجود دارد که مایل به همکاری هستند و تنها باید این افراد را شناسایی و اعتماد آنها را جلب کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با اشاره به اینکه ما به حوزه خیرین سلامت ورود پیدا کرده ایم اگرچه هنوز خیلی قوی و ۱۰۰درصدی نیست، گفت: فعالیت خیرین سلامت در شهرستان بروجرد آغاز شده و در شهرستان های الشتر و دورود هم به زودی وارد می شویم.

ساکی با بیان اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز یک قائم مقام در حوزه خیرین ایجاد کرده است، تصریح کرد: امیدواریم با این رویکرد خوب بتوانیم در جذب خیرین سلامت کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ورود خوب به حوزه خیرین سلامت می تواند عقب ماندگی های استان را جبران کند، افزود: منابع دولتی و اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی محدود است و ما نیازمند به هم فکری و همکاری خیرین هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با اشاره به اینکه در بیرانشهر پدری که پول دیه فرزند خود را که در تصادف از دست داده بود برای خرید تخت دیالیز هدیه کرد، اظهار داشت: این نیت خوب و کار بزرگ این پدر باعثشد که یک همکاری دسته جمعی در حوزه ایجاد مرکز دیالیز صورت گیرد.

ساکی با بیان اینکه این اقدامات خیرین باید در قالب های مختلف فیلم، مستند، گزارش و خبر به اطلاع مردم برسد تا فرهنگ سازی در این زمینه صورت گیرد، تصریح کرد: ما به دنبال تهیه یک لیست کامل از افراد خیر هستیم تا بتوانیم اعتماد آنها را برای همکاری در حوزه سلامت جلب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز