خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جهاد کشاورزی لرستان؛

بهره‎برداری از ۷۰ پروژه جهادکشاورزی لرستان در هفته دولت‌

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۵۵

در گذشته افتتاح پروژه‎‌ها با مشکلاتی مواجه بود که بازتاب منفی از طرف مردم را به دنبال داشت.

مدیر کل جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۷۰ پروژه جهاد کشاورزی در هفته دولت در لرستان به بهره‎برداری می‌‎رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، مهرداد غضنفری در جمع فرمانداران استان لرستان در خرم‎آباد در خصوص پروژه‎های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: در گذشته افتتاح پروژه‎‌ها با مشکلاتی مواجه بود که بازتاب منفی از طرف مردم را به دنبال داشت، این در حالی است که در سال‎جاری که نخستین سال خدمت دولت تدبیر و امید است، برنامه‎های هفته دولت از حساسیت ویژه‎ای برخوردار بوده است، به همین منظور سازمان جهاد کشاورزی استان دو جلسه در ارتباط با پالایش پروژه‎های قابل افتتاح خود برگزار کرده است و در این زمینه مشکلات برطرف می‌‎شوند.

وی ادامه داد: براساس بررسی‎های انجام شده در حال حاضر ۶۲ پروژه عام و هشت پروژه شاخص آماده بهره‎برداری در استان شناسایی شده ایت که این طرح‎‌ها در هفته دولت به بهره‎برداری می‌‎رسند.

غضنفری یادآور شد: در نیمه اول سال ایستگاه‎های پمپاژ آب در شهرستان‎های سلسله و دلفان اجرا شد، یک طرح بسته‎بندی مرغ و ماهی، چند صنعت دام و طیور و.. نیز به اتمام رسیده است.

این مسئول عنوان کرد: این طرح‎‌ها در مجموع با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان تامین شدند که ۳۲ هزار خانوار در قالب بخش‎های مختلف از این پروژه‏‌ها بهره‎مند می‌‎شوند و ۱۵۶ نفر به طور مستقیم با این طرح‏‌ها همکاری و ارتباط دارند.

این مسئول بیان داشت: درهفته دولت همایشی با حضور استاندار لرستان به منظور اعلام خدمات دولت در بخش کشاورزی و تجلیل از مقامات ورزشی کشاورزی برگزار می‌‏شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز